Prima mea postare pe acest blog

M-am hotarat sa-mi deschid acest blog in urma faptului ca am devenit mamica. Maria Sara este minunea care s-a intamplat in viata mea, este printesa mea si a lui tati, este dovada iubirii noastre ca si cuplu.
Insa fapul ca am devenit mamica nu a insemnat si delasarea mea in privinta ingrijirii, din contra...parca imi doresc pe zi ce trece sa fiu o mamica ingrijita, sa-mi revin dupa sarcina, sa fiu o mamica cocheta :).
Din pacate sunt foarte multe mamici care uita ca mai sunt si femei si sotii si ca trebuie sa aratam bine chiar daca timpul este acum limitat si totul se invarte in jurul micutei :).
Imi propun prin acest blog sa le redescopar mamicilor si nu numai, pofta de a cocheta cu frumosul.

Comentarii

  1. Foarte frumos ce ai scris tu aici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. mare dreptate ai in ce spui....ma bucur ca avem o noua colega pe blog.....sa iti traiasca minunea de fetita.....cea mai mare bucurie este un copil:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc frumos! Mai am de lucrat la blog dar zic eu ca va iesi ceva dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Să îți trăiască îngerașul, să vă bucurați de ea și să continui să fii încântătoare cum te știu din liceu! Miss u și sper să ne regăsim la vară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) Si eu tare mi-as dori sa ne vedem, sa ne intalnim si cu mai multi colegi, ca pana in 2013 cand se fac 10 ani si cand sper sa ne reunim cu totii, o sa mi se lungeasca urechile :))

      Ștergere
  5. Bun venit in blogosfera si felicitari pentru fetita. Sa ai parte numai de bucurii alaturi de ea. Superba tematica blogului tau: intradevar femeile trebuie sa ramana cochete indiferent de imprejurari. Iti doresc cat mai multi cititori :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina