Review - Apidermaliv masca pentru fata

Dragele mele,
    Astazi va voi prezenta Masca de fata - Apidermaliv produsa de Complex Apicol fiind o masca de fata cu ingrediente 100% naturale.




Ce spune producatorul:
     Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. Cu 100% ingrediente naturale, este un rasfat regal pentru tenul matur si uscat. Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi.50ml  



Parerea mea:
    Este o masca pentru hidratare intensa, in special pentru tenul uscat, dar se potriveste si pentru tenul mixt ( eu am tenul mixt). Dupa ce m-am spalat pe fata cu apa calduta, am aplicat masca pe fata umeda, un strat subtire. O sa vedeti ca este cremoasa si se intinde usor pe piele. Am lasat-o sa actioneze 10 minute apoi am indepartat-o cu o discheta inmuiata in apa calduta (este mai usor de indepartat asa, decat doar cu apa calda). Senzatia dupa folosirea acestei masti? Este una de hidratare intensa si de catifelare a tenului. Pentru ca eu am tenul mixt si in anumite zone cu tendinta de ingrasare nu a mai fost nevoie sa ma dau si cu crema dupa ce am folosit aceasta masca, aveam tenul suficient de hidratat. Am putut sa aplic fondul de ten direct si sa ma machez. Eu o sa o folosesc o data pe saptamana, cred ca cele cu tenul uscat o pot folosi si de 2 ori pe saptamana.



Mie imi place pentru ca hidrateaza foarte bine tenul, este 100% naturala, are un gramaj de 50 ml (este destula pentru ca nu trebuie sa aplici foarte multa :) ), are un pret foarte bun - doar 11,99 RON si se aplica foarte usor. Nu v-am aratat poza cu masca pe fata ca nu am vrut sa va sperii :)) sincer imi facusem una dimineata dar am zis ca mai bine nu :))
O puteti cumpara de AICI  :) 

Etichete: , ,