Unghiutele mele de astazi

Buna ziua, dragele mele :)
Astazi va voi prezenta o manichiura cu oja crapacioasa (graffiti) de la Flormar nr. G07 Este prima pe care o achizitionez, dar sigur nu va fi si ultima :D

 Cam asa arata, hi, hi :D Mai intai m-am dat cu oja alba (dar voi mai incerca si cu alte culori deschise sa vad ce o sa iasa) si apoi un strat de oja graffiti rosie, care apropo se crapa foarte repede, deci trebuie sa va grabiti putin cand dati oja pe unghie :) Pe ea spune ca se crapa in 30 de secunde, dar se crapa in 5 sec cred :)

Sper sa va placa :) Mie sincer mi-a placut aceasta oja si-mi voi mai lua si alte nuante :D
Pupicei

Comentarii

  1. Elena, ți-ai descoperit un hobby în a fi mai frumoasă decât ești! Ai un talent deosebit și niște idei foarte drăguțe. Spor la bloggerit și aștept noi încântări. Momentan, nu pot spune că îmi displace acel purple de pe ale mele unghii, dar mi-ai dat noi posibilități :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Simona :) Multumesc pt compliment :D M-am hotarat sa-mi fac acest blog, poate astfel incurajez cateva mamici sa nu se lase prada lipsei de timp cand vine vorba de ele. Am vorbit cu multe mamici care imi spun ca nu mai au timp de ele si incerc sa le fac sa creada ca totusi se poate si incerc sa vin si eu cu cateva sfaturi :)
      Sunt sigura ca sunt superbe unghiutele tale :)
      Pupicei

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina