APIVITA - Review - Sampon tonifiant pentru femei si lotiune tonica

Buna ziua, dragele mele
Astazi vreau sa va vorbesc despre produsele APIVITA despre care poate multe dintre voi ati auzit dar poate nu ati apucat sa le si folositi. 
    "De 31 de ani APIVITA se gandeste la tine, creand cosmetice naturale, eficiente si holistice, si promovand echilibrul dintre trup, minte si spirit.
Totul a inceput in 1979 cu doi farmacisti, Nikos si Niki Koutsianas, si o singura farmacie in Atena. Sursa lor de inspiratie a fost in primul rand apicultura, bogatia florei grecesti si abordarea holistica a lui Hippocrate fata de sanatate si frumusete. Asa s-a nascut APIVITA. Prima companie greceasca de cosmetice naturiste. Inca din prima zi si pana in ziua de azi, APIVITA a investit continuu in cercetare si dezvoltarea de produse inovatoare care promoveaza sanatatea si frumusetea.
31 de ani mai tarziu, pasiunea si viziunea APIVITA s-au extins nu doar in Grecia, dar si in alte 10 tari din lume, dintre care Spania, Cipru, SUA, Australia, Hong Kong, Bulgaria, Suedia si Romania.
De-alungul celor 31 de ani de activitate, APIVITA a primit numeroase premii internationale pentru design, calitatea deosebita a ambalajelor, excelenta in afaceri si responsabilitate sociala. APIVITA se numara printre cele 13 branduri recunoscute la nivel international ca pionieri in domeniul cosmeticelor naturale.
Numele APIVITA provine din cuvintele latine APIS (albina) si VITA (viata). Logo-ul este inspirit din albinele din Mallia, o piesa rara de bijuterie din Creta Minoica, simbolizand fertilitatea si armonia.
COMPOZITIE NATURALA de la 85% la 100%
Cosmeticele APIVITA au o compozitie de ingrediente naturale pana la 100%, combinand peste 5500 de extracte din plante specific grecesti cu produse apicole pure si uleiuri esentiale organice. APIVITA ofera o gama larga de produse organice, certificate de organisme internationale. Produsele nu contin parabeni, propylene glycol, silicon, coloranti sau parfumuri artificiale, iar pentru ambalaje este folosita hartie reciclata.
PRODUSE EFICIENTE
APIVITA imbunatateste formula produselor adaugand miere de albine, ingredient cu o eficacitate dovedita. Un alt ingredient unic este propolisul. APIVITA este prima companie greceasca care a folosit pentru prima data propolisul in fabricarea unor produse cosmetice. Propolisul este un antiseptic natural miraculos si este elementul definitoriu pentru APIVITA. Acesta sporeste eficacitatea produselor, datorita proprietatilor sale antiseptice si antioxidante. Selectia ingredientelor si extractelor din plante se face pe baza unor teste clinice. Pentru a garanta ca produsele actioneaza eficient asupra pielii si a corpului, expertii APIVITA au inlocuit apa cu infuzii organice de ceai verde, hammamelis, rozmarin si altele.
INGRIJIRE HOLISTICA PENTRU TRUP, MINTE SI SPIRIT
APIVITA foloseste uleiuri esentiale pur organice pentru a crea produse cu actiune benefica, terapeutica asupra trupului, mintii si spiritului, inspirata din abordarea holistica a lui Hippocrate. Acestea sunt usor absorbite in piele si actioneaza eficient, calmeaza simturile, confera o stare de bine si de revitalizare."

Eu am primit spre testare doua produse minunate si cateva monstre si anume: PROPOLINE Sampon tonifiant pentru femei cu phytocomplex-n si miere organica – 250 ml si Cleansing – Lotiune tonica pentru ten normal/uscat – 75 ml, pentru care le multumesc din suflet celor de la APIVITA

PROPOLINE Sampon tonifiant pentru femei cu phytocomplex-n si miere organica – 250 ml
Ce spune producatorul despre acest produs:
Produsele APIVITA respecta mediul si nu contin ingrediente de origine animala. Bogat in ingrediente naturale, vitamine si alte elemente, curata eficient si revigoreaza radacina firului de par.
Contine laur si un complex original de ingrediente naturale si Phytocomplex-n (lavanda organica, chinina, cimbru si ginseng organic) cu proprietati antiseptice si revitalizante pentru par si scalp. Propolisul controleaza excesul de sebum si vitaminele intensifica micro-circulatia la nivelul radacinii firului de par.
Contine rozmarin 100% organic pentru tonifiere.
Mod de utilizare: se samponeaza pe parul ud masand usor scalpel. Se clateste si se repeat lasand sa actioneze 3 minute. A se evita contactul cu ochii. Numai pentru uz extern.
Nu contine parabeni, propylene glycol, silicon. Fabricat in Grecia.


Parerea mea:
E foarte important la inceput sa citim istructiunile de folosire pentru ca este putin diferit fata de celelalte sampoane din comert, tocmai pentru ca intalnim un procent foarte mare de ingrediente natuale. Va fi nevoie de 2 samponari: la prima samponare veti observa ca nu face foarte multa spuma, dar nu trebuie sa va speriati si nici sa umpleti capul de sampon ca sa faca spuma ) cum ar fi tendinta, trebuie sa puneti o cantitate normala si sa masati, dupa clatire veti face o a doua samponare (la fel folositi o cantitate normala de sampon, poate chiar mai putin decat la prima samponare) si veti observa imediat cat de multa spuma poate sa faca acest sampon, apoi dupa ce ati masat bine lasati sa actioneze 3 minute. De aici tragem concluzia ca prima samponare are rolul de curatare si a doua de hidratare.
Am vrut sa mentionez acest lucru pentru ca si eu la prima spalare am fost surprinsa, nu intelegeam de ce nu face spuma…noroc ca citisem instructiunile ca as fi fost tentata sa zic ca nu e bun samponul si ce sa vezi  dupa samponarea a doua mi-am dat seama ca este un sampon mai special si ca isi face treaba de minune!
Pentru ca parul meu este vopsit si destul de ciudat…este gras la radacina si uscat si deteriorate la varfuri :( a trebuit sa aplic la varfuri si balsam (insa am avut doar un balsam din comert :(  )
Dupa uscarea parului veti observa ca parul este mai luminos. Eu am folosit samponul mai bine de 2 saptamani si am observat ca nu-mi mai cade parul atat de mult (eu aveam aceasta problema :( imi cadea parul foarte mult).
Singurul dezavantaj in cazul parului meu este ca parul meu s-a ingrasat dupa 2 zile , insa am folosit si o monstra primita de sampon pentru par gras si mi s-a potrivit mult mai bine, parul mi s-a ingrasat abia dupa 3 zile, ceea ce mi s-a parut mai mult decat ok.
Concluzia e ca la parul meu gras la radacina si uscat la varfuri mi s-ar fi potrivit mai mult samponul pentru par gras :D
Oricum pe mine sincer nu ma deranjeaza sa ma spal pe cap la 2 zile, avand in vedere efectele benefice pe care le-a avut asupra caderii parului.

Cleansing – lotiune tonica pentru ten normal/uscat cu miere si portocala

Am fost foarte incantata si de aceasta lotiune avand in vedere ca are 97% ingrediente naturale. Desi tenul meu este mixt, lotiunea tonica s-a comportat foarte bine si asupra tenului meu.
Tenul meu a fost rasfatat cu aceasta lotiune in fiecare dimineata mai bine de 2 saptamani si de fiecare data mi-am simtit tenul curat si hidratat. Nu mai spun ca are un miros minunat, iti vine sa stai numai cu nasul in sticluta :)

Voi ati folosit produsele APIVITA? Ce parere aveti despre ele?



Etichete: ,