Comanda Lady's

Buna dragele mele,
Azi este 13 si mai e si marti :)) unele dintre voi ati zice "ah...cum se putea ma rau!" Eu sincer nu sunt superstitioasa si nr 13 mie imi aduce noroc, drept urmare azi am primit comanda de la Lady's, comanda pe care o aduce curierul absolut gratuit ceea ce mi se pare minunat si un punct in plus pentru Lady's. Eu sunt reprezentant Lady's si daca doriti sa comandati ceva din catalog va astept cu mare drag si bineinteles daca aveti o comanda mai maricica, gen 50 lei veti beneficia si de reducere de 10% :D! S-au va puteti inscrie si voi utilizand acest formular mai ales ca nu sunteti conditionate sa plasati comenzi lunar sau de o anumita suma.
Si iata si comanda mea :): Crema de zi antirid si crema de noapte antirid (cadou pt soacra mea ca pe 15 martie este ziua ei :D ), HI Gloss Lipcolor si Star Reflection Lipgloss, Fond de ten mat, lac de unghii si intaritor, creion de buze si de ochi, fard de pleoape, portofel.
 
1. Fard de pleoape Quintet Shadow - Isabelle Dupont - Q02




2. Fond de ten mat - MF01 - este destul de deschis :)



3.Lac de unghii - Sheer Nail Polish - Isabell Dupont - Culoare: NP437  si Nail Hardener - Intaritor pentru unghii - CA1143 - Catherine Arley


4. Hi-Gloss Lipcolor luciu de buze - Isabell Dupont  - Culoare: 2LC329



5. Star Reflection Lipgloss luciu de buze - Isabell Dupont - Culoare: 1LG402



6.  High defining lipliner creion contur buze - Isabell Dupont -  Culoare: 3LP305



7. Creion contur ochi Sheer Eyepencil -   Isabell Dupont -  Culoare: SE319



8. Lady358 - Portofel Ema



9.Crema de zi anti-rid ten normal si mixt si Crema de noapte antirid ten normal si mixt REGAL
 


Etichete: ,