Giveaway by Vegis & Sweet Moms

CONCURS INCHIS!!!
Buna seara. dragelor
Dupa cum v-am spus mie imi plac foarte mult surprizele...bineinteles cele placute :D si de aceea am fost foarte bucuroasa sa pot sa va fac si voua o surpriza minunata cu ajutorul magazinului online Vegis care a fost foarte dragut si a sponsorizat acest concurs :)
In magazinul online Vegis puteti gasi peste 3000 de produse originale in stoc, Promotii permanente si produse la pret de producator, livrare prin curier rapid oriunde in tara cu doar 9,9 Lei!  In magazinul Vegis puteti gasi: produse alimentare, ceaiuri, cosmetice, detergenti, produse de relaxare, remedii, suplimente, produse de slabire si modelare.
Premiul este unul frumos si util, care nu trebuie sa lipsesca din ingrijirea zilnica a tenului si anume: 
Pachet cadou maces Crema Hidratanta Zi 50ml+ Lapte Demachiant 250ml 


 



Pachetul contine:

 Cremă hidratantă de zi cu extract de măceşe (50 ml)

 
Lapte demachiant vitaminizant cu extract de măceşe (200 ml)
 
Frumoasa surpriza, nu? :) Ce trebuie sa faceti ca sa castigati acest premiu? Este simplu:

  1. Sa ma urmariti prin GFC;
  2. Sa dati LIKE paginii de Facebook a sponsorului Vegis si a blogului Sweet Moms;
  3. Sa-mi spuneti ce produs va place cel  mai mult din magazinul online Vegis : www.vegis.ro
  4. Sa dati Share pe facebook acestui concurs pentru a se duce vestea mai departe;
  5. Sa-mi lasati un comentariu cu toti pasii urmati.

Concursul va dura pana pe 4 aprilie (inclusiv) si castigatoarea va fi aleasa prin Random.org
Pupicei! :)

 

Etichete: ,