Hi, hi, inca o zi minunata :D

hello, 
Daca o voi tine in ritmul asta ma voi trezi super happy in fiecare dimineata :)) Sa va spun si de ce: pe langa faptul ca ma bucur alaturi de fetita mea cu fiecare descoperire a ei si de zilele frumoase si insorite de afara, ne mai fac ziua frumoasa si curierii care ne bat la usa sa ne aduca premiile castigate  :D
Astazi am primit si cadoul surpriza de 8 martie pe care l-am castigat pentru ca m-am aflat in top 10 pe paginile de facebook Himalaya Herbals si On Line
Am primit de la On Line: Spuma de baie (marine) , Sapun Lichid (liliac) si Gel intim si de la Himalaya am primit iar Pasta de dinti, Sapun (migdale) si Crema de fata , imi vor ajunge ceva timp de acum :D
Nu va mai spun ca spuma si sapunul lichid de la On Line miros fantastic!!! Bineinteles ca vor urma review-uri in curand :D



Etichete: , ,