Hi, hi, inca o zi minunata :D

hello, 
Daca o voi tine in ritmul asta ma voi trezi super happy in fiecare dimineata :)) Sa va spun si de ce: pe langa faptul ca ma bucur alaturi de fetita mea cu fiecare descoperire a ei si de zilele frumoase si insorite de afara, ne mai fac ziua frumoasa si curierii care ne bat la usa sa ne aduca premiile castigate  :D
Astazi am primit si cadoul surpriza de 8 martie pe care l-am castigat pentru ca m-am aflat in top 10 pe paginile de facebook Himalaya Herbals si On Line
Am primit de la On Line: Spuma de baie (marine) , Sapun Lichid (liliac) si Gel intim si de la Himalaya am primit iar Pasta de dinti, Sapun (migdale) si Crema de fata , imi vor ajunge ceva timp de acum :D
Nu va mai spun ca spuma si sapunul lichid de la On Line miros fantastic!!! Bineinteles ca vor urma review-uri in curand :D



Comentarii

  1. Sa le folosesti cu placere.Cel mai mult imi place cum miroase sapunul acela lichid de la ON Line.Al meu este cam jumatate, dar miroase bestial

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere baby!!:)) Cel de liliac e belea il am si eu pooop

    RăspundețiȘtergere
  3. asa e fetelor! sapunul lichid de liliac este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere - mai da norocul si la altii .)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina