Impresiile Campaniei pentru 400 de bloggeri: ZorileStore.ro iti ofera gratuit o pereche de papuci brazilieni

Hello,
Astazi am primit prin curier perechea de sandalute pe care mi-o alesesem in cadrul Campaniei pentru 400 de bloggeri: ZorileStore iti ofera gratuit o pereche de papuci brazilieni

Sunt foarte frumoase si cofortabile :)  insa trebuie sa faceti abstractie de piciorul meu mare si lat :))
Am facut cateva ture prin casa :)) sunt atat de usori ca nici nu-i simti in picioare :D Marimea a corespuns (39) dar avand in vedere ca eu am piciorul lat...mi-era frica ca nu o sa-mi vina, dar iata ca imi vin perfect :D
O sa le port toata vara :)
Mi s-a parut super aceasta campanie organizata pentru bloggeri si am vazut ca a avut mare succes avand in vedere ca au suplimentat numarul de la 100 la 400 :D Trebuie sa mai stiti si ca aceasta campanie e valabila si daca faceti o comanda pe ZorileStore.ro in aceasta perioada 19.03.2012 ora 00:00 si 19.05.2012 ora 00:00,  primiti gratuit o pereche de papuci pe care trebuie sa o alegeti de AICI
Asa ca spor la cumparaturi :)

Etichete: ,