Inelul de logodna...apoi verigheta?

Dragele mele, cred ca toate ne amintim de momentul in care am primit inelul de logodna sau cele care inca nu l-au primit viseaza la acel moment si isi imagineaza cum va fi momentul :X
Eu l-am primit pe 6 sept 2009 :) va dati seama ca nu am cum sa uit data :)) chiar eram la o nunta a unor prieteni, tin minte si acum ca am iesit putin afara sa luam aer :) si cand am vazut ca scoate din buzunarul sacoului cutiuta minunata :D, nu-mi venea sa cred :P M-a intrebat daca vreau sa fiu sotia lui si bineinteles ca am acceptat si mi-a pus pe deget inelul de logodna. Noi oricum locuiam impreuna asa ca ma asteptam ca va veni si acest moment :) Pentru mine a fost o seara speciala, sa va mai spun ca am mai prins si buchetul miresei :)) (cei drept pana atunci mai prinsesem vreo 3 buchete de mireasa, asa ca treaba era clara :))   )
Nunta am stabilit-o pe 11 sept 2010 si bineinteles ca a urmat goana dupa verighete. 
Noi ne-am ales niste verighete simple, combinatie aur alb cu putin aur galben pe mijloc si a mea cu pietricele.
Am avut o nunta superba, o zi pe care nu o voi uita niciodata :)
Acestea sunt verighetele nostre :)
Si acestia suntem noi in ziua nuntii :D



















Voi cum ati fost cerute in casatorie? Sau cum va doriti? Vreti inel de logodna cu diamant? Vreti verighete cu diamant? :D
Va puteti inscpira de aici http://www.diamante.ro/   pentru inele de logodna     si aici http://www.verighete.ro/    pentru verighete
Pupici




Comentarii

  1. f frumos iubita, la noi nu a fost asa :)) aveam deja cei doi copii ..cam maricei erau cand ne-am hotarat sa ne punem pirostiile :) oricum faza a fost amuzanta .a fost o simpla intrebare ( ma gandeam ca glumeste) si de la acea intrebare nunta a fost pusa la punct in o luna de zile.pfff ar fi multe de spus:)) dar a fost frumos, si nu imi doresc diamante,atat timp cat sunt fericita si copii mei sunt sanatosi pot purta si inelul de la cutia de bere :))) Puuuuupik

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici eu nu mi-am dorit diamante. Eu sunt multumita de inelul meu de logodna si de verighete :D Pana la urma important e sa ne iubim si sa fim fericiti :)

      Ștergere
  2. Eu sunt in asteptarea inelului...deja nunta este pusa...deci trebuie sa cautam si verighetele:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va iubiti si ca vreti sa faceti acest pas :) Sper sa ai parte de o surpriza din partea lui si sa fie asa cum iti doresti :D

      Ștergere
  3. Sunteti foarte frumosi.Casa de piatra in continuare!!! Eu astept inelul :D Sper sa il primesc anul aceasta:D. Nu mi-ar place un inel de logodna cu pietricica..mi-ar place ceva diferit. Sper ca iubitul sa fie rmantic romantic romantic atunci cand ma cere (desi intr-o discutie mi-a spus ca va fi ceva spontan..sa nu imi dau seama -nu ma va duce intr-un loc special pentru a nu-mi da seama ca de fapt ma duce acolo pentru a ma cere de sotie) :(. Nu imi doresc verighete cu diamant.Imi plac ale voastre..mai are si o prietena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Foarte frumos din partea lui ca vrea sa-ti faca o surpriza si sa fie una romantica asa cum iti doresti :)
      Pupici

      Ștergere
  4. foarte frumosi si verighetele la fel. eu am primit inelul de logodna pe neasteptate , este unul simplu din aur galben cu piatra, si verigheta la fel mi-a facut-o la comanda sotul din aur alb cu 17 diamante micute de jur imprejur, a lui e sipla fara fitze :) insa el are o alergie la acest aur alb care se pare ca ii "arde " pielea pe deget asa ca le vom schimba in viitorul apropiat ca sa fie la fel -aur galben.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Foarte frumoasa surpriza :)

      Ștergere
  5. Buna, citind blogul tau am gasit 2 povesti scrise de tine legate de inelul de logodna si se cam bat cap in cap.....pana la urma cand l-ai primit? "pe 6 sept 2009 :) va dati seama ca nu am cum sa uit data :)) chiar eram la o nunta a unor prieteni, tin minte si acum ca am iesit putin afara sa luam aer :) si cand am vazut ca scoate din buzunarul sacoului cutiuta minunata :D, nu-mi venea sa cred :P M-a intrebat daca vreau sa fiu sotia lui si bineinteles ca am acceptat si mi-a pus pe deget inelul de logodna." sau http://sweet-moms.blogspot.ro/2012/10/poveste-de-craciun-bijuteria-care-mi.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina