Inelul de logodna...apoi verigheta?

Dragele mele, cred ca toate ne amintim de momentul in care am primit inelul de logodna sau cele care inca nu l-au primit viseaza la acel moment si isi imagineaza cum va fi momentul :X
Eu l-am primit pe 6 sept 2009 :) va dati seama ca nu am cum sa uit data :)) chiar eram la o nunta a unor prieteni, tin minte si acum ca am iesit putin afara sa luam aer :) si cand am vazut ca scoate din buzunarul sacoului cutiuta minunata :D, nu-mi venea sa cred :P M-a intrebat daca vreau sa fiu sotia lui si bineinteles ca am acceptat si mi-a pus pe deget inelul de logodna. Noi oricum locuiam impreuna asa ca ma asteptam ca va veni si acest moment :) Pentru mine a fost o seara speciala, sa va mai spun ca am mai prins si buchetul miresei :)) (cei drept pana atunci mai prinsesem vreo 3 buchete de mireasa, asa ca treaba era clara :))   )
Nunta am stabilit-o pe 11 sept 2010 si bineinteles ca a urmat goana dupa verighete. 
Noi ne-am ales niste verighete simple, combinatie aur alb cu putin aur galben pe mijloc si a mea cu pietricele.
Am avut o nunta superba, o zi pe care nu o voi uita niciodata :)
Acestea sunt verighetele nostre :)
 
Si acestia suntem noi in ziua nuntii :D









 






 




Voi cum ati fost cerute in casatorie? Sau cum va doriti? Vreti inel de logodna cu diamant? Vreti verighete cu diamant? :D
Va puteti inscpira de aici http://www.diamante.ro/   pentru inele de logodna     si aici http://www.verighete.ro/    pentru verighete
Pupici




Etichete: , , , ,