Arhivă blog

sâmbătă, 17 martie 2012

Machiaj by Lady's

Buna seara,
Pentru ca am promis ca voi face cateva poze cu machiajele realizate cu paleta de la Lady's pe care mi-am achizitionat-o (Fard de pleoape Quintet Shadow - Isabelle Dupont - Q02) si de care sunt foarte multumita si intentionez sa mi le cumpar si pe celelalte 2 :D Culorile sunt pigmentate iar mie imi plac la nebunie, plus ca o gasiti la un super pret de doar 20,53 lei.








Am folosit:


Sincer si astazi tot cu ea m-am machiat dar am folosit alte nuante, numai ca din pacate nu mi-am facut si poze sa va pot arata :( cu toate ca mi-a placut foarte mult rezultatul, printesa mea nu prea are rabdare sa ma lase sa-mi fac poze si cum incepuse sa planga am preferat sa iesim repede la plimbare decat sa-mi fac poze :))

Daca va place aceasta paletuta si luciul va astept cu comenzi :) eu voi face o noua comanda pe 27 martie AICI puteti frunzari catalogul :D sau sa va inscrieti completand acest Formular

10 comentarii:

  1. :)))looove it iubitaaa :)) f frumi si pozele si u :))) Pooop mai astept si alte make-up-uri de la tine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :D Eee nu ma prea pricep eu la make-up dar incerc :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc :) Genele false nu am reusit sa le aplic :(( mai trebuie sa exersez :D

      Ștergere
    2. Chiar mi se pare destul de migaloasa treaba cu aplicatul genelor false singura,fara ajutorul cuiva
      O seara placuta!

      Ștergere
    3. Eiii trebuie sa reusesc! Nu ma las eu batuta asa de usor :D

      Ștergere

Translate