Machiaj by Lady's

Buna seara,
Pentru ca am promis ca voi face cateva poze cu machiajele realizate cu paleta de la Lady's pe care mi-am achizitionat-o (Fard de pleoape Quintet Shadow - Isabelle Dupont - Q02) si de care sunt foarte multumita si intentionez sa mi le cumpar si pe celelalte 2 :D Culorile sunt pigmentate iar mie imi plac la nebunie, plus ca o gasiti la un super pret de doar 20,53 lei.








Am folosit:


Sincer si astazi tot cu ea m-am machiat dar am folosit alte nuante, numai ca din pacate nu mi-am facut si poze sa va pot arata :( cu toate ca mi-a placut foarte mult rezultatul, printesa mea nu prea are rabdare sa ma lase sa-mi fac poze si cum incepuse sa planga am preferat sa iesim repede la plimbare decat sa-mi fac poze :))

Daca va place aceasta paletuta si luciul va astept cu comenzi :) eu voi face o noua comanda pe 27 martie AICI puteti frunzari catalogul :D sau sa va inscrieti completand acest Formular

Etichete: ,