O zi frumoasa cu multe premii :D

Hello,
Azi am avut o zi splendida :) si ce a facut-o si mai frumoasa e ca mi-au adus curierii vreo 2 premii si am primit si telefonul de la Zorile sa-mi spuna ca maine primesc sandalutele pe care mi le-am ales :D

Primul curier mi-a adus premiul de la Himalaya, castigat pe 1 martie pe pagina de facebook Dia's things si anume pasta de dinti, sapunul si crema de fata :)


Al doilea curier mi-a adus premiul Ivatherm cartigat pe 8 martie la concursul organizat pe blogul Ce vor fetele? Mi-am ales demachiant si crema de fata :)
 Voi reveni cu review la fiecare in parte dupa ce le voi testa. recunosc ca am fost norocoasa luna asta :D mai am de primit cateva premii, abia astept :)
Pupicei

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Daaaa, asa e! Luna asta a trecut norocul si pe la usa mea :)) Si mai am cred ca vreo 5 premii de primit :D Le astept cu nerabdare :)

      Ștergere
  2. Felicitari.sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ..curierul a pus ochii pe tine! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi, hi...nu cred ca i-am intampinat cu fetita in brate :))) si au fost 2 curieri de la firme diferite :D

      Ștergere
  4. Ma bucur ca ai primit premiu si sper sa iti placa. De fapt, sunt convinsa ca o sa-ti placa, mai ales pasta de dinti. Astept parerea ta, o sa incep si eu seria de review-uri curand:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sigur o sa-mi placa pentru ca stiu ca sunt produse foarte bune. De mult imi doream sa le incerc :)

      Ștergere
  5. PS: Vezi ca crema e de fata, nu de corp, nu stiu daca ai scris gresit in postare sau ai chiar ai crezut ca e de corp. Oricum, in cel mai rau caz daca nu iti place pe fata o poti folosi pentru corp:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) acum am vazut ca am scris de corp =)))) lol Modific imediat :D

      Ștergere
  6. Sa le folosesti cu placere.Si eu am primit astazi produse Himalaya.:D

    RăspundețiȘtergere
  7. sa le folosesti sanatoasa ! is foarte curioasa pasta de dinti cum miroase ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pasta de dinti miroase a mentol si e foarte buna la gust. Nu ma asteptam sa fie chiar atat de ok la gust avand in vedere ca e din plante :D Si eu mai incercasem cu parodontax :( dar e groaznica la gust si nu am putut sa o suport.
      Cea de la Himalaya se pare ca e super ok :)

      Ștergere
    2. si eu sunt foarte multumita de pasta de dinti Hymalaia

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina