Preferatele lunii Februarie

Hello,
Sper sa nu fie prea tarziu ca fac aceasta postare tocmai pe 5 martie :D cu preferatele lunii februarie. Am avut cateva produse care mi s-au terminat in luna februarie si nu am mai avut cum sa le pozez.
In materie de ingrijire a tenului, preferatele lunii care tocmai s-a incheiat au fost:
De la stanga la dreapta :) Crema pentru ten gras La Roche-Posay, Gel de curatare pentru piele grasa - La Roche-Posay, Lapte demachiant - Nivea, Crema hidratanta - Nivea, Fluid antiseptic purificator - Gerovital Plant, Crema de noapte revitalizanta - Himalaya Organique, Apa termala - Avene
 
Pentru ingrijirea corpului dintre preferatele lunii februarie de la stanga la dreapta sunt:
Ulei revitalizant - Himalaya Organique, Ser concentrat anticelulita - Gerocossen, Cele 2 creme pentru calcaie cu menta si cu propolis - Apidermaliv, Crema de maini cu glicerina - Farmec, Crema de corp - Tresor In Love Lancome, Parfum Tresor In Love Lancome




In materie de machiaj preferatele au fost urmatoarele de la stanga la dreapta :) :
Trusa machiaj - Loreal, Pudra - Ruby Rose, Balsam de buze- Himalaya, Luciu de buze - Sephora, Fond de ten Infalible - Loreal, Rimel - Revlon, Gloss - Sephora, Ruj - Revlon, Balsam de buze - Apidermaliv



Si referitor la unghiute :D acestea sunt favoritele:




Gata :) Acestea au fost favoritele lunii Februarie. Eu o sa incerc sa fac review-uri la majoritatea produselor, daca aveti vreo preferinta, va rog sa-mi spuneti :)





Etichete: