Prima mea comanda Elf Cosmetics

Hello,
Astazi mi-au venit produsele pe care le-am comandat de la Elf Cosmetics. Eram foarte curioasa sa vad cum sunt produsele lor, mai ales ca auzisem atatea pareri pro si contra de la diferite persoane.
Ei iata aceasta este comanda mea:



Am comandat asa: pensula pentru aplicarea fardului pe pliu, pensula pentru aplicare fard linia ochiului, tus negru pentru ochi, gene false, fard de ochi Punk Funk, corector lichid si pentru ca am facut comanda in perioada in care a fost promotia de 8 martie cu transport gratuit si cadou surpriza, si pt ca am comandat 6 produse si am recomandat la 10 prietene, am mai primit o pensula pentru sprancene si un luciu. :D

Va voi spune cateva cuvinte despre fiecare la prima vedere urmand a va mai povesti despre ele pe percurs dupa ce le voi folosi. Pensulele mi se par bune urmeaza sa vad cum se vor comporta la machiaj. Maine cred ca voi face primul machiaj cu ele si voi veni cu update aici. Fardul este foarte frumos si pigmentat zic eu, am facut cateva poze , cu si fara blitz, culorile sunt mai apropiate de cea fara blitz :)

 
Tusul de ochi si corectorul lichid mi se par super ok :D iar genele urmeaza sa incerc sa mi le aplic maine cand ma voi machia :) sa vad daca reusesc pentru ca e prima oara cand imi pun singura gene false :D





Luciul de buze este transparent si cu un luciu frumos, insa este genul lipicios :D dar pe mine nu ma deranjeaza :)
Cam asta a fost prima mea experient cu Elf Cosmetics, per total ma declar multumita si cu siguranta voi mai comanda de la ei avand in vedere raportul pret/calitate este ok. Pentru comenzi vedeti AICI
Ii gasiti si pe Facebook AICI

Etichete: ,