Recenzie - "Jocul Minciunii" de Sara Shepard

E prima recenzie pe care o fac pe blogul meu dar cu siguranta nu va fi si ultima :) Am avut aceasta oportunitate de a citi cartea "Jocul Minciunii" datorita librariei online Libris care au fost foarte draguti si mi-au daruit aceasta carte. Imi doream sa o citesc de ceva timp si din multitudinea de carti am ales-o pe ea. Va mai spun ca pe libraria online gasiti si numeroase carti in engleza.

Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă?
Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să vă întâlniţi?
Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat?

Când eşti mort, cel mai rău e că nu mai ai parte de micile plăceri ale vieţii: săruturi, secrete, bârfe… Dar eu sunt pe cale să fac ceva ce n-a mai făcut nimeni: să-mi repet viaţa, cu ajutorul Emmei, sora mea geamănă de mult pierdută, pe care nici măcar n-am apucat s-o cunosc.
Am dispărut chiar în ziua când trebuia să ne întâlnim, iar acum Emma încearcă disperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Ca să dezlege puzzle-ul, singura soluţie e să devină eu. Dar cum să râdă la glumele găştii mele de prietene? Cum să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-a îndrăgostit? Cum să facă pe fiica fericită atunci când îi îmbrăţişează de noapte bună pe părinţii mei?
Şi cum să păstreze în continuare secretul atunci când îşi dă seama că ucigaşul îi urmăreşte fiecare mişcare?
Să înceapă jocul minciunii!
Adevăr sau minciună?

Actiunea se petrece in zilele noastre si are ca protagoniste doua gemene (Emma si Sutton) care nu stiau una de existenta celeilalte. Cartea incepe cu Sutton care nu intelege de ce se afla in baia unei persoane care...seamana leit cu ea!!! Insa dupa cateva momente isi da seama ca acea fata identica cu ea nu o vede si nici nu o aude si bineinteles trage concluzia ca este...MOARTA! In ea se trezesc multe intrebari: Cum, de ce, cine? Dar nu-si poate aminti nimic...sufletul ei se tine intruna dupa acea fata identica, dandu-si seama ca era sora ei geamana.
Emma nu a dus o viata tocmai minunata, mama ei Becky, o abandonase la o prietena si de atunci s-a tot mutat la diferite familii adoptive care nu ii acordau prea mare atentie... Emma descopera pe internet un filmulet (aratat de fratele ei vitreg Travis) cu o fata care este strangulata si cand i se da bandana jos de la ochi isi da seama ca acea persoana seama identic cu ea! I se parea imposibil...o sora geamana pierduta cu mult timp in urma...si incepe sa investigheze mai multe despre aceasta fata, afla ca o cheama Sutton, intra pe pagina ei de facebook si ii lasa un mesaj in care ii spune despre ea...la scurt timp primind un raspuns ca si ea era adoptata si ca ar fi bine sa se intalneasca dar sa nu spuna nimanui fiind...periculos!
Emma pleaca in cautarea surorii sale insa nu reuseste sa se intalneasca cu ea, ci cu prietenele lui Sutton care o confunda si o iau la o petrecere apoi o duc la casa ei. O casa frumoasa cum Emma nu avusese niciodata. Fara sa se poata impotrivi trebuie sa se prefaca ca este Sutton, ba mai mult a doua zi primeste si un biletel cu o amenintare "Sutton este moarta, prefate in continuare si nu spune nimanui sau...vei urma tu!"
De atunci Emma ii ia locul lui Sutton si incearca sa descopere cine era ucigasul surorii sale, cine o ura atat de mult pe Sutton incat sa o ucida!Isi da seama ca sora ei nu era tocmai buna si ca obisnuia impreuna cu prietenele ei sa faca multe farse destul de urate, multor persoane, chiar si intre ele. Emma asista si ea la cateva farse fara sa se poata impotrivi si chiar fiind obligata sa se prefaca rea (ca doar acum era Sutton).
Isi da seama ca toti erau suspecti, mai ales prietenele ei Charlotte si Madeline si sora ei vitrega Laurel, care aveau motive sa o urasca si sa-si doreasca sa o omoare...baiatul de care ii placea lui Laurel, Thayer, a disparut si cel mai probabil din cauza lui Sutton, Tayer fiind si fratele lui Madeline, iar Charlotte o ura pentru ca Sutton ii furase iubitul, Garrett, cu care Emma trebuie sa se prefaca ca sunt impreuna.
La un moment dat se gandeste chiar ca toata povestea asta sa nu fie inca vreo farsa dea lui Sutton si prietenelor ei si sa apara in orice momenta si sa spuna "ti-am tras-o" fiind inca o farsa in plus din "Jocul Minciunii", insa elimina repede aceasta concluzie cand este amenintata pe viu de ucigas, incercand sa o stranguleze cu medalionul cu care fusese strangulata Sutton si amenintand-o sa se prefaca in continuare.
Singurul in care simte ca poate sa aiba incredere este Ethan, un baiat misterios, in preajma caruia Emma se simte bine si mai in siguranta. Emma afla de la el ca a fost de fata atunci cand se filmase filmuletul cu strangularea si ca Sutton nu murise atunci. Acea strangulare fusese tot o farsa realizata de Laurel, Madeline si Charlotte si daca fusesera pe cale sa o omoare atunci raman suspectele principale in uciderea lui Sutton.
Dar ce s-a intamplat cu Sutton dupa acel filmulet, daca ea nu murise atunci...totusi ea era moarta! Cine o omorase? Emma decide sa ramana si sa se prefaca in continuare ca e Sutton pentru a putea afla  cine este ucigasul!

Mie mi-a placut cartea, avand in vedere ca-mi doream de mult sa o citesc :)  Este o carte potrivita adolescentelor din ziua de azi si nu numai, desi eu nu mai sunt o adolescenta :D abia astept sa citesc si volumul 2 sa vad ce se mai intampla :)
Cartea este buna si o recomand, nota mea 5/5
O puteti  achizitiona de AICI

Etichete: , ,