Review - Apidermaliv crema pentru fata

Hello
A sosit si momentul prezentarii cremei de fata Apidermaliv produsa de Complex Apicol.




Ce spune producatorul:
Crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea
       Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare.50ml
    Pentru efecte cat mai rapide se recomanda curatarea tenului cu lotiunea demachianta Apiten si apoi tonifierea cu Tenapin. Crema se aplica in cantitati mici, masandu-se in sensul formarii ridurilor pentru a se asigura absorbtia totala in straturile profunde ale epidermei. Se poate folosi atat seara cat si dimineata pentru efecte de durata oferind tenului suplete si prospetime naturala.
Pretul este foarte bun, doar 9,13 RON si o puteti cumpara de AICI
Parerea mea
Crema este destul de grasa si cred ca este mai potrivita persoanelor cu tenul uscat sau mixt spre uscat. Acest lucru l-am observat pentru ca eu am tenul mixt spre gras si mie imi lasa putin luciu pe fata, de aceea am hotarat sa o folosesc doar seara pentru o hidratare intensa a tenului. Fiind destul de grasa si lasandu-mi luciu nu o pot folosi ca baza de machiaj insa pentru mine nu este o problema pentru ca v-am spus ca o folosesc numai seara sau cand stiu ca voi sta in casa :)
Pentru persoanele cu tenul uscat este cel mai potrivita pentru ca este suficient de hidratanta. Per total o recomand acestor persoane :)







Etichete: , ,