Review - Glosul meu preferat de la SEPHORA

Mi-ar placea sa va prezint glosul meu preferat de SEPHORA, este vorba de Ultra Shine Lip Gloss (Original Price $14), nr. 34, nuanta Funky Fuchsia
 



Acest glos este un maxim de stralucire, nuanta este superba si rezista foarte mult pe buze, mai mult de 4 ore, depinde daca mancati sau nu! Eu pur si simplu il ador :D si am avut si noroc sa il gasesc cand au fost reduceri :) Pretul lui normal este de 45 lei si eu l-am achizitionat cu 11 lei (a fost o super afacere)
Aplicatorul este moale, in forma de clepsidra, se intinde perfect pe buze , ofera efectul de buze pline. Este un glos care si hidrateaza buzele in acelasi timp.
Pe mine pur si simplu m-a cucerit si il gasiti in mai multe nuante daca nu sunteti adepte ale glosurilor roz :D



Nu prea imi ies mie pozele :( dar recomand acest glos cu mare drag, mai ales daca il gasiti la reducere ca mine :)
Pupici






Etichete: ,