Review - Vopsea de par Capital 9.0 de la Lady's

Astazi vreau sa va vorbesc despre vopseaua de par Capital, nuanta 9.0 de la Lady's pentru ca este cea cu care m-am vopsit ieri si de care am fost foarte multumita de rezultat.
Sincer pana acum evitam sa ma vopsesc acasa, desi recunosc ca am incercat de cateva ori si nu reuseam sa gasesc nuanta pe care o doream si de aceea preferam sa ma duc la coafor. Ultuima data cand m-am vopsit la coafor a fost putin inainte de botezul fetitei mele, adica acum o luna si jumatate. Eu de obicei la maxim 2 luni ma vopsesc si de fiacare data ma ajungea undeva la 150 lei :(
Ideea e ca de cand a venit in viata mea printesa, prioritatile s-au schimbat si va dati seama ca nu-mi mai permit sa dau 150 lei doar ca sa ma vopsesc la coafor si atunci am cautat alternative, insa in nici un caz sa ma neglijez!
Astfel am hotarat sa-mi mai fac o comanda de la Lady's in care am inclus si aceasta vopsea, mi-am luat 2 tuburi si m-a costat cred 11 lei :D pret de reprezentant (ambele tuburi) cred ca pretul de catalog la 2 tuburi ar fi 15 lei ca se beneficiaza si de reducere 10%. Ca sa-mi fie mai usor mi-am luat si o pensula pentru aplicat vopseaua tot de la Lady's





Cam asa arata parul meu inainte de vopsire :)


Cam asa cu vopseaua in cap :D


Si in sfarsit acesta este rezultatul :) Nu stiu cat se observa dar culoarea este uniforma si mie sincer imi place rezultatul si cu siguranta voi ramane cred ca mult timp la aceasta vopsea :) Pozele sunt facute cu blitz iar cea din mijloc si cu lumina aprinsa.
 
Mai jos gasiti si ce spune producatorul despre vopsea :)
Crema coloranta Capital imbogatita cu unt de shea

· Hrăneşte părul în aceeaşi măsură în care îl colorează, acoperind firele albe.
· Părul capătă o nuanţă uniformă, bogată şi strălucitoare şi este protejat de deshidratare. Părul devine mult mai mătăsos şi strălucitor.
· Inainte de aplicare, verificati daca nu sunteti alergica la anumite componente ale amestecului: aplicati putina crema pe partea interna a bratului. Daca zona se inroseste puternic e preferabil sa nu utilizati vopseaua
· Pune-ti-va manusile protectoare, puneti continutul tubului in stilca de plastic ce contine oxidantul si agitate bine pana cand continutul devine omogen. Aplicati uniform pe intreaga lungime a parului. Pentru prima vopsire, se fac carari de 1 cm si se aplica vopseaua intai la radacina (cu ajutorul unei pensule), apoi se piaptana parul astfel incat vopseaua sa ajunga pana la varf. Pentru vopsirea radacinilor, vopseaua se aplica la baza firului de par, iar cu 5 minute inainte de expirarea timpului de colorare, se uniformizeaza pe tot parul
· Lasati sa actioneze timp de 30 de minute. Daca scurtati perioada nuanta va fi mai putin saturata. Nu e recomandabil sa prelungiti durata deoarece puteti deteriora structura firului. Noua culoare va fi extrem de sensibila in primele 24 de ore, renuntati la spalare sau la folosirea agrafelor metalice pana cand culoarea se va fixa. Dupa cateva zile de la colorare, puteti folosi din nou samponul, insa unul special pentru par vopsit, care va curata delicat si va regenera firul de par, mentinandu-i culoarea
Pachetul contine: tub vopsea crema 40 ml, oxidant 45 ml, manusi protectoare, instructiuni de folosire 
Gasiti sa o cumparati AICI si catalog si nuantele le gasiti AICI
Daca doriti sa va inscrieti si voi ca reprezentant, o puteti face completand acest FORMULAR, ce mi se pare super e ca nu sunteti obligate sa faceti comanda in fiecare luna sau de o anumita suma, iar transportul este gratuit. Eu sincer imi comand pentru mine si familia mea tot ce avem nevoie :)


Etichete: , ,