Superbebeshop.ro - concurs pentru micutii din viata noastra :)

Dragii mei,
M-am bucurat foarte tare ca am putut organiza acest concurs in colaborare cu SuperBebeShop!
SuperBebeShop este un magazin on-line unde gasiti multe hainute minunate de la diferite brand-uri. Gasiti colectii complete de primavara-vara, de toamna -iarna, atat pentru baietei cat si pentru fetite :D Gasiti o gama foarte larga: de la body-uri la costumase si rochite minunate, hainute pentru ocazii, seturi cadou, etc. la preturi foarte accesibile
Va invit sa vizitati magazinul on-line Superbebeshop si sa-mi spune-ti care sunt produsele micutilor vostri preferate :) Eu i-am cumparat printesei mele un costumas si un paltonas, vi le arat sa-mi spuneti daca va plac :)

 
Si acum sa va spun despre concurs nu? :) Iata in ce consta concursul si ce puteti castiga pentru puiutii vostrii!
Vor fi mai multe premii vare vor consta in:
Premiul 1 si 2 cate 10 poze pe hartie foto format 10x13cu micutii vostrii personalizate cu personaje din desene animate!
Premiul 3 si 4 cate 5 poze pe hartie foto format 10x13 cu micutii vostrii personalizate cu personaje din desene animate!
Premiul 5 si 6 cate 5 poze in format digital cu micutii vostrii personalizate cu personaje din desene animate!
Premiul 7 si 8 vor primi un voucher cu 20% reducere la o comanda plasata pe site timp de o luna!
Ce parere aveti? Multe premii frumoase, nu? Si sa va arat si cateva poze ca sa va dati seama despre ce vorbesc :D







Regulile concursului vor fi simple si veti putea aduna foarte multe sanse de castig!

  1. Sa dati LIKE si SHARE paginii de Facebook a sponsorului Superbebeshop;
  2. Sa dati LIKE paginii de Facebook a blogului Sweet Moms;
  3. Sa dati SHARE concursului pe Facebook;
  4. Sa imi lasati linkul cu produsul preferat pentru copilasul vostru de pe Superbebeshop.ro;
  5. Sa lasati un comentariu la aceasta postare cu pasii urmati, la acest concurs se pot inscrie atat mamici, cat si tatici, sau matusi, bunici, etc :D;
 Primele  conditii sunt pentru o sansa si sunt obligatorii pentru participarea la concurs. :) Simplu, nu?
Daca doriti mai multe sanse, le puteti acumula in felul urmator: Imi trimiteti pe adresa de email: elena_palita@yahoo.com o poza cu copilasii vostrii pe care doriti sa o personalizati cu personaje din desene animate, ca cele de mai sus :D La subiect sa treceti: "pentru concursul Superbebeshop"
Eu voi trimite pozele sponsorei, iar aceasta dupa personalizare le va posta pe pagina de Facebook Superbebeshop. trebuie sa intrati sa verificati cand o posteaza. Pentru 10 LIKE-uri la poza cu copilasul vostru primiti inca o sansa in plus, trebuie doar sa va anuntati prietenii sa dea Like la poza voastra si voi sa o distribuiti cat mai mult ca sa o vada cat mai multa lume :D Sansele in plus sunt nelimitate :D , cu cat aveti mai multe Like-uri, cu atat mai multe sanse la concurs (adica data aveti 100 Like-uri veti avea 10 sanse in plus la concurs! Super, nu?) 

Durata concursului va fi de o luna de zile, adica de azi 23 Martie, pana pe 22 Aprilie si castigatorii vor fi alesi prin Random,ord. Voi amesteca listele de 3 ori :)


Etichete: ,