Giveaway by Mazza & Sweet Moms


Dragele mele, a venit si momentul concursului :)  
 Dupa cum am vazut ieri pe facebook ati ghicit imediat despre ce este vorba cand v-am spus cuvintele bijuteriiā€¦.fantezieā€¦ceea ce-mi demonstreaza ca o sa va bucurati foarte mult de acest concurs sponsorizat de magazinul de bijuterii onlineMazza.ro  :) carora le multumesc din suflet pentru aceasta oportunitate!
Unele din cele mai importante accesorii sunt fara indoiala bijuteriile, si daca vorbim de bijuterii, vorbim de Mazza.
Mazza.ro  este magazinul online care te inspira,  este locul ideal pentru a-ti alege bijuteriile preferate sau a face un cadou celor dragi.
Aceasta este bijuteria mea preferata :) o bratara superba care mi-ar face tinuta perfecta in orice situatie :)

Premiul acestui concurs va fi o bijuterie la alegere din categoria BIJUTERII FANTEZIE astfel aveti posibilitatea sa va alegeti ce va doriti cu adevarat.

Regulile concursului sunt simple:
  1. Sa ma urmariti prin GFC;
  2. Sa dati Like paginii de Facebook a sponsorului Mazza si a blogului Sweet Moms;
  3. Sa dati Share pe Facebook acestui concurs;
  4. Sa lasati un comentariu cu toti pasii pe care-i urmati.
Concursul incepe astazi 30 martie si se incheie in 20 Aprilie, iar castigatoarea va fi aleasa prin Random. 




Etichete: , ,