Naturissimo Shop - magazinul nostru de incredere cu produse naturale

Dragele mele,
Astazi vreau sa va vorbesc despre magazinul online Naturissimo, unde puteti gasi o gama variata de produse naturale minunate, de la diversi producatori precum: Akamuti, Baikal Herbals, Eco Cosmetics, Handmade, Handson Organics, Lily Lolo Mineral, Mayam, Natracare, Natura Siberica, Natural Repair!
In ceea ce priveste Ingrijirea Tenului gasiti peste 120 de produse, o gama completa cum ar fi: Demachiante, Spume de curatare, Exfoliante, Tonice, Hidratare, Masti, Tratamente, Ochi, Buze.

Pentru Ingrijirea Corpului gasim peste 100 de produse: Baie&Dus, Exfoliere&Gomaj, Hidratare&Masaj, Maini&Unghii, Picioare, Sapun, Deodorant, Igiena intima, Igiena dentara.

Pentru Ingrijirea Parului gasiti foarte multe produse precum sampoane, balsamuri, tratamente, produse pentru coafat.

O categorie speciala este dedicata Mamei si Copilului ceea ce pe mine m-a bucurat foarte tare :) iar aici puteti gasi produse specifice pentru ingrijirea in timpul sarcinii si pentru ingrijirea copilului :D

Puteti gasi produse pe care eu sincer pana acum nu le-am mai intalnit pe alte site-uri cum ar fi: Ape Florale, Ingrediente Cosmetice, Uleiuri si Unturi Cosmetice, Uleiuri Esentiale, Recipiente Cosmetice.

O alta categorie importanta este cea a Accesoriilor pentru baie si masaj si cea cu Bureti naturali, care va spun ca sunt pur si simplu minunati!

La categoria Machiaj gasiti cateva produse bio pentru machiaj.

Au si Barbatii o categorie a lor, unde gasesc cateva produse pentru ingrijirea lor speciala :D

Si pentru ca Naturissimo Shop vine in ajutorul nostru din toate punctele de vedere, exista o categorie si in ceea ce priveste Casa Bio :) unde veti gasi produse pentru: Curatenie si Menaj, Detergent Bio de Rufe si Detergent Bio de Vase.
Daca v-am facut curioase va invit sa vizitam impreuna Magazinul online Naturissimo si sa-mi spuneti care sunt produsele pe care ati dori sa le incercati, sau pe care le-ati folosit.
Pe Facebook ii gasiti AICI unde le puteti da un Add
Eu in acest moment folosesc aceste produse la care vor urma in curand si review-uri si pentru care tin sa-i multumesc Naturissimo Shop
In curand va urma o surpriza si pentru voi, iar cele care imi vor spune ce produs si-ar dori sa incerce vor avea un avantaj :)
Astept parerile voastre :D




Comentarii

  1. ceaus loredana18/4/12 7:56 p.m.

    oauuu...cate produse!! momentan nu cunosc acesta firma personal, am auzit de ea, dar sper ca in viitor sa pot incerca cat mai multe :))
    eu sunt mare amatoare de creme de maini:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ai gasit o crema de maini care ti-a facut cu ochiul? :)

      Ștergere
  2. Mi-as dori tare mult sa incerc Uleiul din samburi de struguri.Are efecte nemaipomenite asupra tenului.
    http://naturissimo.ro/ingrijirea-tenului/62-ulei-din-samburi-de-struguri-50-ml.html

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos,produse naturale....mama fiind imi arage aentia tot ce este penru ingrijirea bebellui,dar de data asta..http://naturissimo.ro/ingrijirea-tenului/148-apa-distilata-de-trandafiri-250-ml.html
    mi-a placut mult aceasta apa,chia as vrea sa o incerc,tenul meu d semne d oboseala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca mi-ai scris si pe facebook, Ana Maria Birladeanu :)
      Data viitoare lasa-mi numele ca la tine apare cu anonim :))

      Ștergere
  4. eu imi doresc doar 2 produse :P primul este http://naturissimo.ro/ingrijirea-corpului/141-unt-de-cacao-virgin-organic-200-gr.html
    si al doilea -http://naturissimo.ro/uleiuri-unturi-exotice/229-ulei-de-zmeura-100-ml.html
    restul la urmatorul concurs :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador sa`mi rasfat parul si sunt extrem de incantata ca Magazinul Naturissimo are o gama larga de acest gen.Mi-ar place nespus de mult sa incerc uleiul de argan http://naturissimo.ro/ingrijirea-tenului/59-ulei-de-argan-presat-la-rece-50-ml.html .am auzit multe pareri pozitive despre el,si mi-ar face o deosebita placere daca as putea sa`mi rasfat makr putin,parul,cu el.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-as dori acest unt foarte interesant si cu siguranta si foarte eficient pentru mine: http://naturissimo.ro/mami-bebe/191-unt-antivergeturi-pentru-burtica-cu-shea-ulei-de-macadamia-si-rosa-moschata-120-ml.html
    Mi-ar placea mult si apa de rozmarin pentru tenul meu http://naturissimo.ro/tonice-/273-apa-de-rozmarin-bio-verbenone-100-ml.html
    Pentru copilasul meu mi-ar placea aceasta cremuta: http://naturissimo.ro/187-crema-hidratanta-pentru-copii-cu-piersica-60-ml.html , este langa mine si ar vrea sa manance tot ce vede pe site( bureteii din pagina de prezentare ii par prajituri;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce dragut :))
      Iti pot spune ca buretii naturali pt bebe sunt minunat de delicati cu pielea bebelusului! Printesa mea s-a rasfatat foarte mult la baita cu el :) O sa vedeti cand voi face review-ul saptamana asta :)

      Ștergere
  7. Eu mi'as dori ,si am scris si pe fb : http://naturissimo.ro/ingrijirea-parului/140-ulei-de-cocos-virgin-organic-150-gr.html ,uleiul de cocos:X:X ,mirosul si intrebuintarile cred ca vor fi multiple,din cate am vazut este bun si balsam de par:X:X ceea ce e super hidratant ptr piele si scalp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte importanta ingrijirea parului, parul este oglinda unei femei :)

      Ștergere
  8. superproduse!toate imi plac! dar cel mai mult as vrea sa incerc acest ulei de masaj http://naturissimo.ro/179-ulei-de-masaj-cu-efect-de-slabire-cod-nsc31-300ml.html !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si silueta noastra este foarte importanta! :)

      Ștergere
  9. veronica picioroaga18/4/12 9:40 p.m.

    imi place mult site-ul..asa din cate am vazut ptr ca n-am avut norocul sa incerc produsele lor...dar cum sunt interesata de produsele naturale sunt tentata de cate ceva si de aici...adik..f multe :-) in special produsele de par imi fac cu ochiul..uleiul de argan -caruia i-as gasi multiple intrebuintari..si alte uleiuri magice de prin lume adunate...untul de shea ptr vergeturi...si lista poate continua! m-as bucura sa aud ca faci un giveaway cu ceva bunataturi de pe aici...numai la rasfat ma gandesc:-) Pe tine te pup si-ti urez succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place site-ul si sper sa reusesc sa va aduc si voua o bucurie prin organizarea unui concurs :)

      Ștergere
  10. wow ce de bunatati, frumose poze:)
    ma tenteaza multeee,mi-a atras atentia ULEIUL DE BAOBAB -http://naturissimo.ro/uleiuri-pretioase/147-ulei-de-baobab-150-ml.html e bun la toate:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! Si sa stii ca sunt multe produse care au intrebuintari multeple cum ar mai fi Piatra de alaun, pe care o testez si de care sunt super incantata! Voi reveni si la ea cu un review. :D

      Ștergere
  11. Mi-as dori tare mult sa incerc pt. fiica mea CREMA HIDRATANTA PENTRU COPII CU PIERSICA http://naturissimo.ro/187-crema-hidratanta-pentru-copii-cu-piersica-60-ml.html
    imi place si site-ul, mai ales ca au produse si pt. copii, fiica mea de 3 ani a spus ca ar fi bune de mancat.Multumim.
    Iti urez succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am uitat sa spun ca preturile sun chiar convenabile

      Ștergere
    2. M abucur ca iti place site-ul! Si eu m-am bucurat tare mult ca au produse pentru copilasi, de aceea am si ales ca primul review sa fie la buretele natural de baie pentru copilasi :) Este atat de delicat! Nu as fi crezut ca poate exista asa ceva. Review-ul il voi face saptamana asta si veti afla mai multe detali, iar preturile intradevar sunt foarte aceesibile avand in vedere ca produsele sunt naturale si multe dintre ele au multiple intrebuintari :)

      Ștergere
  12. eu prefer produsele naturale, iar cand nu imi permit sa cumpar, imi fac singura in casa cate ceva...acesta este produsul pe care mi-as dori sa-l incerc: http://naturissimo.ro/baie-dus/84-exfoliant-mango-si-zahar-250-ml.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna ideea ta de a mai prepara cateodata si acasa produsele pe care ni le dorim :)

      Ștergere
  13. Sunt multe produse tentante.Mi-as dori sa incerc acest unt pentru ca in curand sa am nevoie de el:) http://naturissimo.ro/mami-bebe/191-unt-antivergeturi-pentru-burtica-cu-shea-ulei-de-macadamia-si-rosa-moschata-120-ml.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari draga mea :) Sa ai o sarcina usoara :D Parca mie dor si mie de "burtica" :)) dar momentan ne ajunge printesa :) sa mai creasca si vom vedea..poate ma mai incumet :))

      Ștergere
    2. Multumesc frumos.Deocamdata nu am burtica doar fluturasi in stomac:)La cat de frumoasa e printesa ta mai tarziu o sa-i trebuiasca un fratior care sa aiba grija de ea:D

      Ștergere
  14. Madalina Zamfirache19/4/12 3:00 p.m.

    As fi foarte curioasa de produsele de machiaj naturale, pana acum nu am mai folosit asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am incercat pana acum. Par foarte tentante!

      Ștergere
  15. woww, ce gama mare de produse, nici n-as sti unde sa ma uit mai repede [:-s]

    http://naturissimo.ro/machiaj/205-fond-de-ten-mineral-spf15-cool-caramel-lily-lolo.html

    Fdt-ul mineral m-ar tenta foarte multe pentru ca am auzit atat de multe lucruri bune despre acest tip de fdt ca nu pot sa nu-l incerc si eu o data si odata [:D]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am auzit numai lucruri pozitive despre fdt mineral :) Sincer si mie mi-ar placea sa-l incerc :D

      Ștergere
  16. Nu am auzit de acest magazin,dar vad ca sunt destul de apreciati,iar gama de produse este tare extinsa.As incerca cate ceva,exfoliante sau produse pentru masaj...Deocamdata acest produs mi-a facut cu ochiul http://naturissimo.ro/demachiante-spume-de-curatare-exfoliante/19-crema-demachianta-cu-argint-colidal-si-migdale-75-ml.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credeti-ma ca produsele sunt foarte bune! Pe mine unele dintre ele m-au uimit cat de multe beneficii au! Sunt foarte nerabdatoare sa le fac review-uri, dar mie imi place sa le testez macar 2 saptamani ca sa pot sa-mi fac o parere cat mai completa despre ele, asa ca trebuie sa am rabdare si sa incep cu cele gen buretele de baie pt bebelus la care am observat imediat delicatetea :)

      Ștergere
  17. Stefania Petcu19/4/12 7:22 p.m.

    Vad ca nu sunt singura care nu a auzit de aceste produse :)
    Au o gama variata, atatea produse..mi-au atras atentia sapunurile naturale cat si luciurile :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ati putut afla de acest magazin prin intermediul meu si ca voi putea sa va impartasesc parerile mele despre produsele pe care le-am folosit din magazinul Naturissimo.

      Ștergere
  18. Madalina Zamfirache20/4/12 9:17 a.m.

    Foarte interesant acest site, cred ca de vreo doua ore ma tot plimb pe el. Mi-a atras atentia in special un sampon anti-matreata http://naturissimo.ro/ingrijirea-parului/237-sampon-special-pe-baza-de-apa-de-gheata-cu-17-plante-siberiene-impotriva-matretii-.html , deoarece eu am probleme de acest gen si chiar cautam ceva sa ma ajute in sensul acesta. Mai vazusem si alte produse pentru problema mea, insa din nefericire, nu sunt pe stoc. Ma gandesc sa fac o comanda mai consistenta cand se va reinnoi stocul lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut site-ul. Legat de stocul lor cred ca poti sa iei legatura cu admin pe facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100001386070226
      Sa-i lasi eventual un mesaj cu produsele care te-ar interesa :)

      Ștergere
  19. Nu-mi aduc aminte sa fi mai intrat vreodata pe acest site.Au foarte multe produse.Imi place http://naturissimo.ro/baie-dus/84-exfoliant-mango-si-zahar-250-ml.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina