Primavara ne innoim garderoba de la Refashion

Hello,
Pentru ca Primavara si-a intrat in drepturi si soarele straluceste pe cer e timpul sa ne schimbam garderoba in culori vii si pastelate si bineinteles sa o innoim :)
Eu va propun sa vizitam impreuna magazinul online REFASHION unde veti gasi multe branduri cunoscute cum ar fi: Zara, Bershka, Stradivarius, Mango, Pull&Bear, s'Oliver, H&M, Vero Moda, Marc o'Polo, Massimo Dutti, RodiMood, Jennifer si multe altele.
Pe langa o categorie foarte variata de produse pe care le gasiti pe site: Bluze, Camasi, Jeans, Pantaloni/Colanti, Pulovere, Rochii/Fuste, Sacouri/Jachete, Tricouri, Marime si pret unic, Veti gasi si o categorie de OUTLET unde veti gasi reduceri de pana la 60%!!!
Care sunt produsele voastre preferate de pe acest site? Si stiu eu de ce va intreb :D Veti afla si voi in curand, dar pana atunci vreau sa-mi lasati un comentariu cu produsul vostru preferat de pe acest magazin online REFASHION de unde chiar aveti cu ce sa va innoiti garderoba :) Ii gasiti si pe Facebook AICI si daca va place magazinul ar fi dragut si un LIKE :D
Iar acestea sunt produsele mele preferate! Va plac? :D












Astept comentariile cu produsele voastre preferate! Pupici! :* :*

Comentarii

  1. mie imi place bluzita din a 3 imagine e superba<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe hainute super frumoase pe site :) cele pe care le-am trecut aici sunt doar cateva din cele care-mi plac :)

      Ștergere
  2. Sunt foarte frumoase produsele de la Refashion.Eu ador in special rochitele,imi dau o stare de bine,de bucurie ,de fericire...ca a venit din nou primavara,anotimpul cand natura reinvie iar eu imi innoiesc garderoba:).Rochitele astea sunt superbe: http://www.refashion.ro/magazin-online/pc/Rochie-gipsy-Refashion-142p14754.htm, http://www.refashion.ro/magazin-online/pc/Rochie-saten-Refashion-142p14768.htm iar camasa,http://www.refashion.ro/magazin-online/pc/Camasa-gen-tunica-141p13803.htm si fusta asta http://www.refashion.ro/magazin-online/pc/Fusta-creion-142p13929.htm imi plac foarte mult!Sper ca nu sunt prea multe produse preferate dar n-am putut sa ma opresc la unul singur:)...am dat si like paginii de facebook Refashion

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt deloc prea multe produse :) si mie imi plac mult mai multe dar nu puteam sa pun toate pozele :D Ma bucur ca iti place siteul si ca ai dat like paginii de facebook. Cu siguranta iti va placea si surpriza care va urma :)

      Ștergere
    2. abia asteptam:* am vazut si eu zilele astea site-ul lor..si au produse super frumoase si preturi accesibile.

      Ștergere
    3. Asa este! Merita si un like din partea noastra, nu? :)

      Ștergere
    4. Merita. Eu deja aveam like dat

      Ștergere
  3. super produse!si preturi reale!imi plac si citeva tricouri si rochitele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Sunt multe produse accesibile si reduceri substantiale :D

      Ștergere
  4. Şi mie îmi plac, mai ales imaginile 2, 3, 5 şi ultima :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai intrat si pe site-ul lor? Sunt multe produse super si sa nu uitati daca va place magazinul un Like pe facebook :D

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Daaaaa si mie mi-a fost foarte greu sa aleg pentru ca multe imi placeau! Am stat o gramada pana m-am hotarat ce sa pun in postare :D Sa nu uiti daca iti place site-ul sa le dai un Like pe facebook :)

      Ștergere
  6. Da, am intrat aseară pe site şi m-am uitat. Au like de la mine:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. asa mi-a iesit link-ul la concurs
    http://www.facebook.com/ReFashion.ro#!/podariu.oana
    e bine?
    si trebuie chiar sa comentam ce pasi am urmat?:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina