Review - Unt de Shea Aerat si Cremos - Pur, Nerafinat - Naturissimo Shop

Dragele mele, in urma cererilor voastre pe facebook am hotarat sa fac review-ul la Untul de Shea Aerat si Cremos - Pur, Nerafinat , pe care l-am primit spre testare de la Naturissimo Shop si de care am fost super incantata pentru imi doream sa incerc acest unt datorita multiplelor intrebuintari  si tin sa-i multumesc pe aceasta cale Dnei Elena :)
Mi-a placut ca este in stare pura, nerafinat, 100% natural, il puteti achizitiona din Magazinul Naturissimo si arata cam asa:
Untul de Shea vine intr-un ambalaj foarte dragut si foarte practic. Are un gramaj de 75 g si poate veti fi tentate sa spuneti ...."ce putin"...dar NU! Credeti-ma ca este mai mult decat suficient gramajul pentru ca este foarte hidratant, gras si se intinde foarte bine, este nevoie de o cantitate mica de produs :)
Eu il folosesc de 2 saptamani si am consumat destul de putin din el, desi l-am folosit in fiecare zi in diferite intrebuintari. Mai sus aveti imaginea cum arata la inceput si pe parcursul review-ului veti vedea cat am consumat in cele 2 saptamani :)
Haideti sa va povestesc putin despre el si zic eu ca la finalul articolului veti fi incantate de cate beneficii are si cate intrebuintari si probabil multe dintre voi veti fi curioase sa-l incercati :D
Untul de Shea este o grasime de natura vegetala obtinuta din nucile arborelui Karite (Shea). In stare Pura, cum este si acesta, are un miros specific si destul de puternic la aplicare, care mie personal imi place, insa acesta se duce treptat. Daca nu va place mirosul, puteti adauga cateva picaturi de uleiuri esentiale si gata :D



Va voi enumera cateva din multiplele intrebuintari ale acestu Unt de Shea Aerat si Cremos - Pur si Nerafinat:

  1. Pentru piele: Am folosit acest Unt de Shea timp de 2 saptamani, dupa dus, este gras si lasa pielea uleioasa (dar placut la atingere, nu e ca atunci cand aplici ulei) si cu un luciu discret. L-am folosit in special seara pentru ca pana dimineata intra perfect in piele si nu mai era nevoie de o noua aplicare, pielea fiind foarte hidratata. Acum depinde si de piele...daca aveti pielea foarte uscata si deshidratata, puteti incerca folosirea lui de 2 ori pe zi, insa dupa ce l-ai aplicat trebuie sa astepti sa intre in piele, bineinteles depinde si cu ce te imbraci ca sa nu intampini dificultati. Eu l-am folosit pe tot corpul, in special pe picioare, unde am eu pielea mai uscata si la cot.
  2. Pentru buze: Desi eu sunt multumita de balsamurile mele de buze (nu pot trai fara balsam de buze :)) am vreo 3 :)), am incercat acest Unt de Shea si pe buze si va spun ca este foarte, foarte eficient, dar asta cand esti acasa, pentru ca trebuie sa intinzi cu degetul foarte putin unt pe buze. Daca esti in oras sau in deplasare consider ca trebuie sa ai un balsam de buze in geanta, ca sa nu mergi cu borcanelul dupa tine :D Dar va spun,acasa  inlocuieste balsamul de buze cu mare, mare succes, de fapt daca stau bine sa ma gandesc, cred ca este mai bun decat multe alte balsamuri :)
  3.  Pentru fata: Untul de Shea este foarte hidratant si potrivit pentru tenul uscat si deshidratat. Nu este si cazul meu asa ca nu l-am folosit pentru fata, insa am citit foarte multe pareri pozitive ale persoanelor cu tenul uscat, care l-au folosit cu succes, insa nu este nevoie de o cantitate foarte mare pe fata, pui cate putin si intinzi foarte bine pana la absorbtie.
  4. Previne vergeturile: Viitoarele mamici il pot folosi cu incredere pentru a preveni aparitia vergeturilor de pe burtica. Cand am fost insarcinata nu am stiut ca Untul de Shea este bun si pentru prevenirea vergeturilor si nu l-am folosit...spre rusinea mea, insa eu am pielea elastica si am folosit alte creme cu vitamine E si nu am avut nici o vergetura :D insa recunosc ca am fost o norocoasa pentru ca am prietene care nu au fost la fel de norocoase ca mine si din pacate au ramas cu vergeturi :( Dar asta e acum...cate sacrificii nu facem noi pentru copilasii nostrii :)
  5. Pentru par: Se topeste putin Unt de Shea in palme si se aplica la varfuri, lasati sa actioneze 30 min-o ora si apoi spalati parul normal cu sampon si balsam. Veti vedea ca nu veti avea parul uleios si un par hidratat. Eu il aplic numai la varfuri ca le am mai uscate si deteriorate si acum sunt intr-un proces de refacere si folosesc mai multe produse pentru ingrijirea parului, despre care o sa va vorbesc cat de curand. Am citit ca este bun si impotriva matretii si atunci trebuie aplicat si la radacina si masat, lasat sa actioneze 15 min si apoi procedura obisnuita, spalat, insa eu nu am incercat-o pe aceasta pentru matreata.
  6. Pentru pielea sensibila a bebelusilor: Fiind 100% natural si fara substante chimice adaugate, Untul de Shea este foarte hidratant.Are grija ca bebelusul sa nu se irite de la scutec. Eu l-am folosit pentru printesa mea si a fost foarte eficient, dupa ce ii schimbam scutecul, ii aplicam pe fundulet putin unt de shea :) si nu se irita :D
  7. Dupa epilare sau ras pentru a calma iritatiile.
  8. Pentru a calma arsurile solare: Este foarte bun si dupa expunerea la soare si in timpul expunerii la soare pentru ca are factor de protectie UV
  9. Am citit ca ar mai fi bun pentru riduri ca are un continut ridicat de vitamine E si A, pentru piele iritata, eczeme, eruptii cutanate, cicatrici.
Concluzia mea este ca...Untul de Shea este un produs extraordinar de bun pentru intreaga familie, de nelipsit din casele noastre si il recomand tuturor cu toata increderea. Are o multime de intrebuintari, acestea sunt doar cateva care le-am descoperit eu, cu siguranta este bun in mai multe probleme.
Nota mea este 10+++ din 10.
Pretul lui este de 42,29 lei si il puteti achizitiona de AICI de pe site-ul Naturissimo Shop!



Voi ati folosit pana acum Unt de Shea? Cum vi s-a parut?
Astept parerile voastre. Pupici :* :*






Comentarii

  1. Catalina Sora25/4/12 7:09 p.m.

    Arata super si cred ca daca l/as achizitiona l_as folosi maimult pentru buze si fata.pe mine una m_ai convins.Totusi pretul este cam mare cred eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am facut curioasa. Pretul pare mare, dar avand in vedere ca este un produs 100% natural si ca se concuma foarte greu (adica zic eu ca mie o sa-mi ajunga cateva luni, pentru ca in 2 saptamani, desi l-am folosit zilnic, s-a consumat foarte putin), eu cred ca merita. Pentru ca daca faci socoteala ca il consumi in 2-3 luni mie una nu mie se mai pare asa de scump :)

      Ștergere
  2. pretul e foarte bun!eu am o creme ptr ten uscat cu unt de shea nerafinat e foarte buna!si la fel intr.o luna am consumat 10 mg atit e de consistent si hranitor!nota 10!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Asa m-am gandit si eu ca raportat la cat de greu se consuma raportul calitate/pret este foarte bun!

      Ștergere
  3. Multumim pentru review.M-ai facut destul de curioasa in privinta acestui unt.Ma gandesc sa il incerc si eu in viitorul apropiat .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-am atras atentia asupra lui :) Eu dupa ce-l voi termina sigur il voi cumpara in continuare, pentru ca am fost foarte multumita de el :)

      Ștergere
  4. Destul de scumput,dar are multe intrebuintari!Multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare foarte ok preţul ţinând cont că am văzut unt de shea mult mai scump :D . Am căutat o vreme la un plafar din oraş , dar nu am mai găsit şi am renunţat să mai caut :D . Eu vroiam să îmi fac un luciu de buze cu unt de shea şi ceară de albine, dar a rămas la stadiul de "plan" :D .

      Ștergere
    2. Asa este. Acum depinde si de buzunarul fiecaruia. Ideea e ca gasesti unt de shea si mai scump si mai ieftin, dar depinde si de calitatea lui si de felul de prezentare. Mie imi place acesta pentru ca vine intr-un ambalaj foarte dragut si foarte practic.

      Ștergere
    3. Pe mine mă interesa să fie ieftin şi cât mai natural, adică să am parte de toate proprietăţile sale :D .Văd că şi acesta este nerafinat, iar pentru asta are un plus de la mine :D .

      Ștergere
  5. Eu am o fetita de 1 an si 8 luni,iar unt de shea folosesc tot de atat timp pt ca la ceva timp dupa nastere fetita mea a facut o alergie la Bepanthen si l-am inlocuit cu unt de shea.Eu il folosesc cu suces ca si demachiant.
    Eu sunt adepta cumparaturilor de pe internet,in special din afara tarii.Si sa iti dau un exemplu:eu am cumparat unt de shea de pe Akoma 500 de grame si am dat pe el vro 9 lire maxim cu un transport forte mic,nu mai tin minte cat.Am ramas pur si simplu socata cand am citit gramajul si pretul acestui unt.Untul pe care l-am cumparat eu este pe deasupra organic,deci un plus
    Am scris si eu o postare despre acest unt la mine pe blog,asta daca esti curioasa de alte intrebuintari:http://marianamakeup4u.blogspot.com/2012/02/crema-pentru-ten-uscatgrasde-care-vreti.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesante cremele :). Am intrat pe acele site-uri si am vazut intradevar ca untul este mai ieftin, am vazut ca e de la 50 g si costa 3,5 lire si cel de 500 g costa cam 14 lire si cei drept cu cat cantitatea e mai mare e si mai ieftin.
      Acum vezi, tu sti familiarizata cu cumparaturile din afara, dar eu nu am cumparat niciodata si prefer tot din Romania :D
      De exemplu si produsele Elf la noi ni se par ieftine ca sunt 8 lei, dar in SUA sunt 1$. La noi totul e mai scump

      Ștergere
    2. Mi-a fost frica prima data cand am facut cumparaturi de afara.Daca te intereseaza pe acel site Akoma gasesti si uleiuri organice si neorganice.
      Ultima data cand ma uitasem la ELF parca era transportul fff mare,nu mai tin minte exact.

      Ștergere
  6. eu vreau de toate ,mi se pare convenabil dat fiind ca il poti folosi la aproape orice

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!

    Da, si eu am folosit, tot in varianta nerafinata si este intr-adevar foarte bun:) Pt ten mai putin, pt ca il am destul de gras si nu l-am obisnuit cu creme, insa am o piele predispusa la egzeme si dermatite, m-a calmat intr-adevar!!

    Aici mi s epare cam scump....iti recomand
    http://www.breslo.ro/Product/50100-g-unt-de-shea-organic-nerafinat_292978, si poti gasi si alte unturi miraculoase in acest magazinas:)

    Eu de aici ma aprovizionez

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina