Anvelopele potrivite ne ofera siguranta in trafic!

Hello,
Stie cineva ce inseamna marimile alea de la cauciucuri? Alea cu R22 cu R nu stiu ce? Ca eu sigur nu stiu! :)) Dar asta e, niciodata nu mi-am batut capul cu asa ceva si nici nu am de gand. Sunt si un pic mai lenesa sa invat ceva ce nu prea cred eu ca are importanta. Si daca o sa imi ziceti, dar cum nu are importanta ca ar trebui sa stii, va zic doar atat, Vanzarianvelope.com! Site-ul asta a facut minuni in viata mea in ceea ce priveste cumpararea de cauciucuri vara! Am aici promotii la anvelope de vara, la cauciucuri iarna si partea buna este ca ofera si produse ieftine! Asa ca de ce sa-mi bat capul cu ceva ce stiu ca nu o sa-mi trebuiasca atata timp cat am site-ul asta langa mine? 


Va recomand sa cumparati cauciucuri vara sau iarna, in functie de sezon. Cel putin eu asa fac!
Pupicei :* :*