Bijuteriile si ceasurile mele :)

Hello,
Pentru ca aseara m-a apucat curatenia :)) si mi-am aranjat atat bijuteriile, ceasurile, cat si cosmeticele, machiajele, m-am gandit sa fac cateva poze la bijuterii si ceasuri :)
Azi v-am intrebat daca ati dori sa le vedeti si mi-ati raspuns afirmativ, asa ca iata-le :))
Sa stiti ca nu sunt foarte multe asa ca sa nu va asteptati la minunatii =))
Acestea sunt ceasurile mele :P cel in poza singur se ratacise prin pat si i-am facut poza separat :)) 
Bineinteles preferatele mele sunt ceasurile Fossil :D
Cel rosu si cel albastru le am de mult timp si trebuie sa le schimb bateria :)) asa ca sa nu va uitati cat arata ceasul :)))) 
Cel auriu il recunoasteti si cel alb e de la avon si celelalte 3 de la Lady's :)

 
Bijuteriile Swarovski sau cu cristale swarovski
La fel cel singur il ratacisem prin pat =))

 
Cred ca multe dintre voi stiti ca am fost norocoasa si am castigat acest set minunat de la Millefiori pe blogul Monica Grecu :) Este superb!
 
Aici sunt bijuteriile din aur. Nu am foarte multe pentru ca nu prea port aur
Am o pereche de cercei, un inel langa (nu il voi da niciodata pentru ca este primul meu inel primit la varsta de 15 ani de la mama mea :) Apoi am inelul de logodna, verigheta si o bratara :)
 
Aici am coliere si o bratara :)
 
Margelute :D
 
Bratari :D

 
cercelusi si diverse inele, bratari, pandante 

 
Uitasem de brose :D
 
Si aici locul de depozitare cu toate cutiile mele de bijuterii, sunt cam inghesuite, dar...asta e...in saculetul negru este setul vostru care va pleca maine catre una dintre voi :D
 
Cam astea au fost :)
 Sper ca v-au placut :D Eu imi dorescsa am cat mai multe bijuterii :))
Pupici :*







Etichete: