Bijuteriile si ceasurile mele :)

Hello,
Pentru ca aseara m-a apucat curatenia :)) si mi-am aranjat atat bijuteriile, ceasurile, cat si cosmeticele, machiajele, m-am gandit sa fac cateva poze la bijuterii si ceasuri :)
Azi v-am intrebat daca ati dori sa le vedeti si mi-ati raspuns afirmativ, asa ca iata-le :))
Sa stiti ca nu sunt foarte multe asa ca sa nu va asteptati la minunatii =))
Acestea sunt ceasurile mele :P cel in poza singur se ratacise prin pat si i-am facut poza separat :)) 
Bineinteles preferatele mele sunt ceasurile Fossil :D
Cel rosu si cel albastru le am de mult timp si trebuie sa le schimb bateria :)) asa ca sa nu va uitati cat arata ceasul :)))) 
Cel auriu il recunoasteti si cel alb e de la avon si celelalte 3 de la Lady's :)

Bijuteriile Swarovski sau cu cristale swarovski
La fel cel singur il ratacisem prin pat =))

Cred ca multe dintre voi stiti ca am fost norocoasa si am castigat acest set minunat de la Millefiori pe blogul Monica Grecu :) Este superb!
Aici sunt bijuteriile din aur. Nu am foarte multe pentru ca nu prea port aur
Am o pereche de cercei, un inel langa (nu il voi da niciodata pentru ca este primul meu inel primit la varsta de 15 ani de la mama mea :) Apoi am inelul de logodna, verigheta si o bratara :)
Aici am coliere si o bratara :)
Margelute :D
Bratari :D

cercelusi si diverse inele, bratari, pandante 

Uitasem de brose :D
 
Si aici locul de depozitare cu toate cutiile mele de bijuterii, sunt cam inghesuite, dar...asta e...in saculetul negru este setul vostru care va pleca maine catre una dintre voi :D
Cam astea au fost :)
 Sper ca v-au placut :D Eu imi dorescsa am cat mai multe bijuterii :))
Pupici :*







Comentarii

  1. Ghelase Mihaela17/5/12 7:07 p.m.

    sa le porti cu placere. sunt frumoase:*

    RăspundețiȘtergere
  2. O colectie foarte frumoasa! Multumim pentru ca ai impartasit-o cu noi:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu dunt foarte multe...imi doresc sa-mi maresc colectia dar deocamdata imi pun pofta-n cui :))
      Ma gandesc serios sa-mi confectionez propriile bijuterii :D ca de imaginatie nu duc lipsa :))
      Daca-mi iese acest proiect va anunt :D

      Ștergere
    2. Pai iti tin pumnii scumpa, poate faci si un mic business:D

      Ștergere
    3. Multumesc dar nu prea cred :)) ca nu cred ca as avea timp ca sa fac o afacere...voi face probabil cateva pentru mine si pentru voi :D
      pupici :*

      Ștergere
  3. Catalina Sora17/5/12 9:01 p.m.

    frumoase toate.cel mai mult imi plac brosele.sa le porti iubita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! si eu ador brosa din stanga. O am de la o prietena cred ca de aproape 5 ani si este intr-o stare perfecta! primisem o data cu ea si o esarfa foarte frumoasa, dar care e de negasit :(

      Ștergere
  4. sunt superbe toate...nu pot sa spun care imi plac mai mult...sa le porti cu drag mami :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le stapanesti cu placere!
    Cat despre dat in general,eu zic ca nici nu poate fi vorba,avand in vedere ca ai o printesa minunata!Maine poimaine o sa le "imprumute":) !Sa fie sanatoasa pentru a te bucura de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Tuturor le doresc sa se bucure de copilasii lor si sa le aduca multe bucurii!
      Pupici :*

      Ștergere
  6. Frumoasa colectie , sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  7. cat de frumoase sunt ceasurile;))
    Ai ceva bijuterii:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le porti cu placere! Eu sunt un mare fan al ceasurilor si al cerceilor :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Elegante si frumoase,asa ca pentru o lady...Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt sigura ca si voi aveti bijuterii foarte frumoase!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina