Ce mi-am mai cumparat, primit sau castigat in luna Mai

Hello,
Pentru ca mi-ati spus ca va placut postarea mea de luna trecuta cu "Ce mi-am mai cumparat, primit sau castigat " am zis sa pastrez acest obicei in fiecare luna :)
Asadar si luna aceasta am fost o norocoasa :D si eu si printesa mea, dar am si primit cateva cadouri avand in vedere ca pe 21 Mai a fost ziua mea onomastica :)
O sa incep mai intai prin a va arata ce mi-am mai cumparat...nu foarte multe pe cat as fi vrut eu... lista mea de cumparaturi a ramas foarte lunga, dar am zis mai bine sa mai astept reducerile :D
Mi-am cumparat aceste 2 masti din care una e pentru voi in concursul de pe facebook :)
Aceasta este comanda de la Lady's pe care am facut-o din care vopseaua roscat cu uleiul de plaja si crema au fost comanda unei prietene, apoi cremele de zi si de noapte cadou soacrei mele ca o cheama tot Elena :)) si restul ale mele, adica vopseaua, un ulei de plaja si cele 3 rujuri Isabelle Dupont care sunt minunate :D (o vopsea i-am dat si surorii mele, iar mie mi-a ajuns una pentru radacinile crescute :) celelalte 2 le voi folosi lunile urmatoare )
Am cumparat de la Noriel niste jucarii - cadouri pentru niste copilasi :D
I-am cumparat printesei o masinuta :)) (de fapt am castigat un voucher de 50 lei si i-am cumparat o jucarie de 44 lei si nu m-am putut abtine sa-i iau doar o jucarica :)) si i-am luat si masinuta cu bani :P





Pentru sotul meu (de ziua lui) i-am cumparat niste tenesi, o pereche de pantaloni scurti(2/4) , un tricou si o pereche de ochelari de soare, nu am mai facut poze, dar m-a scuturat de vreo 300 lei :)))

Ce am mai primit....
Pai de ziua mea am primit cadou un telefon Samsung Galaxy Y Duo :D (de la fratele si sotul meu)
Am primit produse spre testare de la FamilyCare
De la Wella Professionals



De la Astor si Rimel London

De la Slim and Fit

un cadou pentru printesa :)
 

Si intr-un final ce am mai castigat :D
Am primit produsele Farmec castigate luna trecuta pe blogul lui Miu Miu
un ceai

si multe jucarii :)
La Utilecopii Un voucher de 100 lei din magazinul Noriel
si un joc lego, dar e pentru copilasi mai mari :) nu il dau acum :D
 
La SfatulParintilor un voucher de 50 lei cu care am luat aceasta jucarie, am primit de la ei si laptele Aptamil si cu castronelul castigate luna trecuta, am mai castigat si un joc educativ si niste craticioare de la Ikea
 


 La Briliant Beauty am castigat crema Normaderm de la Vichy

La Monica Grecu am castigat acest minunat set :D










Comentarii

  1. Esti foarte norocoasa:*. Sa le folosesti cu placere. O zi frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cred ca si printesa mea e norocoasa :P

      Ștergere
  2. esti o super norocoasa ,foarte frumose jucarile micutei si eu trebuie sai cumpar ceva pentru ziua de maine fetitei mele de 4 anisori dar nu stiu ce ,sa le folosesti cu placere iti vor fi de folos toate inclusiv cratitele .))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cratitele le-am testat deja :)) am gatit in ele de a doua zi de cum le-am primit. Sunt foarte bune si chiar imi trebuiau :P

      Ștergere
  3. Ce norocoasa esti!Bn, nu ma plang nici eu:D.Am fost destul de norocoasa in ultimul timp:D

    RăspundețiȘtergere
  4. fata da multe ai mai primit...vreau si eu craticioarele:))sa le folosesti cu drag toate, o sa iti fur ideea si o sa fac si eu azi o asa postare , sper sa nu te superi...ti-am cerut voie:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place genul asta de postare :D Prefer sa fac o singura postare la sfarsit de luna decat mai multe pe parcursul lunii :) Abia astept sa o vad si pe a ta :)

      Ștergere
    2. ai dreptate...eu nu am avut rabdare si am postat o parte la jumatatea luni..insa de aucm o sa stiu...deja am facut postarea mea azi:*:**:pupici tie si micutei Maria Sara

      Ștergere
  5. Felicitari pentru toate si sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca si mie imi place postarea ta!:D Sa le folosesti sanatoasa scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Mamica norocoasa.Toate sunt superbe;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper sa nu credeti ca ma laud...Doar impartasesc cu voi bucuria acestor lucruri :)

      Ștergere
  8. Ai avut o luna plina de cadouri!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e :) A fost si ziua mea :P

      Ștergere
    2. Sunt invidioasa de nu mai pot!!!
      Sunt superbe toate!!!
      Pupici cu soare si cu mult noroc in continuare, sa ne arati in iunie si mai multe cadouri!

      Ștergere
    3. Multumesc! :* Sper sa fiu norocoasa si in Iunie :P

      Ștergere
  9. ana maria birladeanu1/6/12 2:21 a.m.

    deci asa nu se mai poate,e frumos din partea ta?:P
    tre sa facem ceva cu adresa ta,ma bucur oentru tine ca ai atatea cadouri,succes in continuare:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :P Lasa ca si tu esti norocoasa, ai castigat la o gramada de concursuri :)) Pupici :*

      Ștergere
  10. Wow , esti o norocoasa Elena ! Eu n-am castigat macar o data la vreun concurs pana acum :D Tot astept sa se schimbe lucrul asta :))) Sper sa nu astept degeaba si sa am si eu noroc vreodata :))
    Sa folosesti cu placere toate lucrusoarele , sunt f frumoase! pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. wow! cate lucruri frumoase! esti o norocoasa , m-ai convins...si pe tine te iubeste Doamne-Doamne! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Stefania Petcu1/6/12 3:52 p.m.

    FRUMOASE CADOURI, SA LE FOLOSESTI CU MARE PLACERE!!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoase toate mami draga...sa le folosesti cu placere pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim! le-am folosit si toate au fost foarte utile :D

      Ștergere
  14. In primul rand : La multi ani !!!
    Sa te folosesti de toate cu placere .
    Sa-ti traisca Printesa (care e absolut adorabila) si familia.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce norocoasa esti!!! Sa le folosesti cu placere pe toate si sa te bucuri de cadouri.

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti o norocoasa.
    Sa le folositi cu placere si sa aveti noroc in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine zis eram o norocoasa Sima :)) In ultimul timp..norocul nu prea a mai tinut cu mine dar ce-i drept nici timp nu prea mai am pentru concursuri :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina