Arhivă blog

miercuri, 23 mai 2012

Cutreierand prin tara 2 - Vacanta Mai 2012 :D

Da dragele mele,
Pot spune ca avem o tara superba cu niste peisaje si locatii minunate
Azi vreau sa va arat cateva poze de pe traseul TransAlpina, care in mod "normal" este inchis, dar totusi nu exista nici o bariera nimic...si se poate circula, de fapt este cat de cat circulat, insa trebuie avut mare grija daca prindeti o zi cu ceata si in nici un caz nu este recomandat circulatia noaptea pentru ca nu sunt trasate nici linii, nu sunt nici parapeti sau semnalizari si din pacate sunt destul de multe cratere si se mai intampla sa gasesti pietre cazute :( 
Dar in rest peisajul este superb, se merita facut acest traseu :) noi am zis ca-l vom mai face cand va fi finalizat cu tot ce trbuie :D
Si acum va las sa va bucurati de poze :)


























Sper ca va placut excursia pe TransAlpina :D
Pupici :* :*


15 comentarii:

  1. pozele sunt minunate!multumim ca ne.ai impartasit impresii din vacanta de mai!distractie placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Mai am cateva locatii pe care vreau sa vi le arat :)
      Acum suntem la Busteni :D

      Ștergere
  2. superbe pozele, superbe peisajele,da frumos si la Busteni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da e frumos si la Busteni, urmeaza :)

      Ștergere
  3. Catalina Sora23/5/12 6:33 p.m.

    superbe poze.distractie placuta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  4. ana maria birladeanu23/5/12 7:12 p.m.

    e foarte frumos,eu nu am ajuns nici pe tranfagarasan,mi-e frica:(
    am vazut zapada:)inca mai este?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi TransFagarasanul l-am facut de 3 ori :)) Noi suntem amatori de aventura :D deasta nu putem lua printesa cu noi in concediu :D

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Asa este! Dupa ce voi termina cu postarile din locurile in care am calatorit in aceasta vacanta, voi face si o postare mai putin placuta in care voi evidentia cum natura este distrusa de mana omului :(

      Ștergere
  6. Foarte frumoase peisajele!Vreau si eu acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoase peisaje! sper ca te-ai distrat si pentru mine...

    RăspundețiȘtergere
  8. zapada?:O wow..pozele superbe iar tu o frumoasa...sa fiti fericiti toata viata mami...dar pitica unde era?:D

    RăspundețiȘtergere

Translate