Cutreierand prin tara 3 - Vacanta Mai 2012 :D

Heiii :)
Stiu...poate postarile astea vi se par ca si cum nu s-ar mai termina...1,2,3... :))
Sper sa va placa locurile pe unde calatoresc in aceasta mini vacanta :D 
Acum va arat cateva poze de la Sibiu :)
Sibiul este orasul nostru de suflet, am fost in Sibiu in fiecare an si de fiecare data ne-am simtit minunat :D
Pur si simplu nu ne plictisim de el :D
Seara am fost si am mancat la "Crama Sibiului Vechi" un restaurant foarte dragut si rustic unde ospatarii sunt imbracati in haine populare si se canta muzica populara foarte frumoasa
Mi-am comandat "Traista ciobanului" foarte buna :D
Cateva poze seara




















Si a doua zi :)



























In speranta ca nu v-am plictisit :D va urma la Busteni :)
:* :*


Comentarii

  1. Foarte frumos!Distractie placuta in continuare!Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. super poze!distactie placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. veronica picioroaga24/5/12 9:30 a.m.

    foarte faine...se vede ca aveti o vacanta relaxanta, ca 2 porumbei, fara bebe :-p Asteptam poze si cu ceva nebunii...bunge jumping ceva :-D

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place Sibiul, Clujul, Timisoara , Iasul, dar si orasul meu Pitesti pe care daca-l vizitezi seara poti asista la un adevarat concert muzical, plin de culoare si muzica deosebita la fantana cantatoare :*:*
    Meriti si tu o relaxare...Dar sti ce vroiam sa te intreb...unde sunt strumfii ca nu-i vad, ati fost ca doi porumbei? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am fost doar eu cu sotul meu :D Pe printesa am lasat-o la soacra mea :) Noi obisnuim sa calatorim, sa vizitam...nu prea stam intr-un loc...si ar fi fost greu si cu fetita dupa noi.

      Ștergere
  5. cate ai vizitat..super..sper sa ajung si eu acolo

    RăspundețiȘtergere
  6. ana maria birladeanu24/5/12 11:21 a.m.

    foarte frumos,nu am fost la sibiu niciodata incep sa ma conving ca merita o excursie acolo:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa vezi Sibiul! Este foarte frumos! Noi cred ca am vazut toata tara :)))

      Ștergere
  7. Stefania Petcu24/5/12 3:35 p.m.

    frumoase poze:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Elena..in primul rand un LA MULTI ANI de onomastica(cam tarziu,dar sper sa fie bine primita urarae).Iti multumesc tare mult ca ne impartasesti si noua din vacanta.....Ce locuri frumoase.....am senzatia ca am fost si eu cu tine in excursie,dar singurul meu regret e ca nu am mai fost la Sibiu de ani de zile...ce mica eram atunci....si acum ce frumos s-a facut....va trebui sa-mi fac o vacanta acolo neaparat.Iti multumesc ca m-ai facut sa redescopar Sibiul...te imbratisez cu drag,Neta...pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos de urare! :* Ma bucur ca te-am facut sa-ti doresti sa revezi Sibiul. Mie mi se pare minunat si vreau sa zic ca noi am stat la o pensiune foarte draguta cu 70 lei/noapte si ai toate coditiile :D Pupici :*

      Ștergere
  9. superb Sibiul mami...orasul meu de suflet este Brasov...si sincer imi este tare dor sa merg acolo :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina