Dieta cu Slim and Fit si Detoxicolon - Partea 1 - Inceputul

Hello,
Dragele mele, astazi vreau sa va vorbesc despre dieta pe care am inceput-o cu Slim and Fit si Detoxicolon :D
Produsele se pot achizitiona de AICI in diferite pachete, in functie de necesitatile dvs de a slabi :)
In acest moment am 63,6 Kg si 1,73 m si imi doresc sa slabesc cam 4-5 Kg


Daca nu ati auzit inca de Slim and Fit (desi ma indoiesc :P) va spun in cateva cuvinte despre ce e vorba, eu auzisem de ceva timp si eram tare curioasa sa il incerc :)
Slim and Fit este suplimentul alimentar pentru slabit 100% natural, care stimuleaza procesul de slabire, ajutandu-ne sa slabim pana la 5 Kg pe luna. Slim and Fit contine extracte de Hoodia gordonii, Garcinia cambogia, alga Fucus vesiculosus, ceai verde si fibrulina, toate recunoscute de secole pentru efectele lor benefice asupra siluetei si a sanatatii, in general.






Slim and Fit te ajuta sa-ti reduci in mod natural apetitul si sa consumi mai putine calorii in fiecare zi, reusin cu ajutorul lui sa mancam mai putin, insa nu ne vom infometa, mesele trebuie respectate.

Nu va fi o dieta prin care sa ma infometez, din contra: in momentul in care utilizezi Slim and Fit este recomandat sa mananci cele 3 mese si 2 gustari. Mesele trebuie sa fie echilibrate si cat mai sanatoase, sa contina legume si fructe.
Recomandat este sa bei 2 litri de apa sau alte lichide, ceai sau suc natural :)
Si bineinteles cat mai multa miscare :D
In mod normal un flacon de Slim andvFit contine 200 de comprimate si se administreaza 2-3 comprimate de 3 ori pe zi timp de 25 de zile cu o pauza de 5 zile intre diete.
Eu am inceput aceasta dieta de vineri, 25 mai si voi face tot posibilul sa respect indicatiile si sfaturile pe care ni le dau cei de la Slim and Fit in mini-brosura (mese echilibrate, sa nu ne infometam, miscare si cateva retete sanatoase si o lista cu alimentele care ne ajuta in cura de slabire) despre care o sa va vorbesc maine si o sa va scriu cateva din sfaturile lor :)

Eu iau cate 2 comprimate de 3 ori pe zi cu jumatate de ora inainte de masa si trebuie luate cu o cana de apa plata calduta :D
Compeimatele sunt usor de administrat desi sunt maricele :D

Incerc sin rasputeri sa mananc macar cele 3 mese pe zi, pentru ca eu din nefericire obisnuiam sa sar de micul dejun...lucru pe care incerc sa-l remediez de ceva timp :) si cel mai important sa beau 2 l de apa pe zi, ceea ce inca nu reusesc, dar sper sa saptamana asta sa incep sa ma obisnuiesc sa beau mai multa apa/lichide.
Din pacate eu am o problema de multi ani cu tranzitul, dar de ieri, de cand am inceput sa iau Slim and Fit si Detoxicolon pot spune ca aceasta problema a disparut :D si cred ca este primul pas spre reusita :)
Acum am cel putin un scaun pe zi, ceea ce inainte se intampla o data la 2-3 zile :(
Mai multe detalii despre Slim and Fit gasiti pe site-ul lor oficial http://www.slimandfit.ro/ si pe blogul lor http://blog.slimandfit.ro

Sa va povestesc putin si de Detoxicolon :D



Eram tare curioasa sa-l incerc, pentru ca am auzit atat de multe lucruri pozitive despre el :)
Detoxicolon este un supliment alimentar 100% natural , cu efecte intense utilizat pentru detoxifierea intestinala.
Forma sa originala concentrata se bazeaza pe actiunea sinergica a 15 plante medicinale completata eficient de mineralul Zeolit in detoxifiere si eliminarea compusilor toxici
Detoxicolon este cel mai bun curatitor intestinal din Romania.
In continuarea articolului v-am atasat cateva poze facute la modul de utilizare a Detoxicolonului, insa voi face si la acesta un articol separat :) nu am vrut sa scriu prea multe detalii pentru ca ar fi fost un articol prea lung si nu as vrea sa va plictisesc.
Ca un rezumat va spun ca se administreaza in cura de detoxifiere, o cantitate intre 1-6 lingirite de produs. De fapt se incepe gradual, in prima zi se administreaza 2 lingurite  de produs (amandoua dimineata, sau una diminiata si una seara) intr-o cana de apa, suc sau iaurt. Obligatoriu se bea inca o cana de apa dupa administrarea lui
Apoi se creste gradual cantitatea de produs cu cate o lingurita pe zi, ajungand pana la 6 lingurite pe zi (3 dimineata si 3 seara)
Eu personal am luat ieri dimineata 2 lingurite intr-o cana cu apa...offf are un gust foarte, foarte amar :((( abia am reusit sa inghit tot continutul si dupa nu am baut doar o cana de apa, am baut 2 :)))
Cu apa cu siguranta nu voi mai lua :))) e oribil =))) dar era de asteptat avand in vedere ca sunt numai plante :D
Azi am luat cu iaurt si e mult mai ok, se poate consuma :D
Cred ca la maxim jumatate de ora dupa administrare am mers la toaleta :D, deci rezultate imediate :))
Cura se tine 3 saptamani :)
Eu cred ca voi slabi cat imi doresc, cele 4-5 Kg :) pentru ca efectele se vad din primele zile de dieta :)
Va voi tine la curent prin cateva articole despre  cum evolueaza dietasi daca da rezultate, voi avea o surpriza si pentru voi din partea celor de la Slim and Fit :D
Mai multe detalii despre Detoxicolon gasiti aici:
Voi ati incercat aceste produse? Au avut rezultate?
Astept parerile voastre.
Pupici :*















Comentarii

  1. am folosit si recomand cu multa caldura acest complex de plante care sia facut treaba excelent ,intradevar prima oara am luat cu apa si a fost groaznic dar cu iaurt simplu e foarte bun .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la Detoxicolon nu? :) Asa e! Cu apa a fost ingrozitor si erau doar 2 lingurite, a trebuit sa beau 2 cani de apa ca sa se duca gustul :))) Insa cu iaurt e super ok :)
      Si suplimentele Slim and Fit isi fac treaba, cel putin in aceste 2 zile simt ca parca mananc mai putin :P

      Ștergere
  2. nu am incercat aceste produse dar ma tenteaza forte mult dupa sarcina am ramas cu citeva kilograme in plus si timpul trece rares are deja 4 ani iar eu tot cu kg in plus!chiar de 4 zile am inceput o dieta cu grapefruit si chiar sunt curioasa daca da rezultate!m.ar tenta foarte mult sa incerc si produsele care le.ai recomandat!nici nu va spun cite kg am!cert e ca m.am hatarit sa slabesc!din pozele pe care le.am vazut din recentul concediu eu zic ca nu e cazul sa slabesti!parerea mea!arati foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am zis ca nu mai incerc alte diete, ca nu ma pot tine de ele..., asa cu aceasta mananci mesele normale doar ca treptat pofta de mancare se diminueaza si mananci mai putin. Cu Detoxicolonul e mai greu ca e rau la gust, cu apa am incercat prima oara si a fost rau tare si azi cu iaurt...e mai ok, dar vreau sa incerc si cu suc natural :D poate ii mai ia din amareala... Nu vreau sa ma las de el ca stiu ca e bun si am vazut rezultatul imediat...dar sa vedem :D Cat despre Slim and Fit sunt usor de luat :)
      Dupa sarcina eu am slabit kg care le loasem (18-19 kg), dar parca as vrea sa mai slabesc cam 4 kg, as vrea sa ajung la 60 Kg :D

      Ștergere
  3. Am si eu Interactiv Slim...nu stiu daca sa le iau sau nu..am citit atatea articole in care se spunea ca pastilele de slabit iti dauneaza...insa la fel de mult imi doresc si sa le iau pentru ca in ultima perioada m-am ingrasat foarte mult si trebuie sa slabesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slim and Fit sunt suplimente 100% naturale. Mie nu mi-e frica sa le iau, pentru ca nu inlocuiesc mesele cu ele. Mananc cele 3 mese, deci rau nu au de ce sa-mi faca. Intradevar nu sunt de acord sa iei pastile de slabit si sa nu mananci nimic...pentru ca atunci apar si problemele. Nu este cazul meu :)

      Ștergere
  4. Si eu am folosit detoxicolon si m-am simtit foarte bine de slabit nu pot sa spun ca am slabit poate 1kg sa fi dat jos cert e ca m-am simtit mult mai bine si eu aveam probleme cu tranzitul intestinal si pot spune ca mi-a fost bine,de consumat l-am consumat cu iaurt pentru ca este mult mai bun,dar tare as vrea sa aud si parerea ta dupa o luna si Interactiv Slim m-ar interesa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iau Slim and Fit , despre celelalte nu stiu cum sunt :)
      Si ai reusit sa iei detoxicolonul pana la sfarsit? Eu vreau sa incerc sa iau si cu suc natural sa vad daca e mai bun si de cat cu iaurt :D

      Ștergere
  5. O doamne...dar de ce va indopati fetelor cu pastile cand puteti slabi prin sport si o dieta adecvata si sanatoasa?
    Aceste pastile nu sunt deloc asa cum par....si cu siguranta nu sunt sanatoase.
    Poate ca va ajuta sa slabiti...dar momentan, dupa ce nu le mai luati o sa va ingrasati si mai tare si va dereglati tot organismul.
    Mereu am urat acest gen de metoda de slabit : pastilele !!!

    Orice ai face...pana la urma tot prin sport slabesti.
    Eu te sfatuiesc sa nu iti distrugi sanatatea si sa te indopi cu prostiile astea. Chiar daca costa 2 lei sau 100 de lei tot daunatoare vor fi la un moment dat. Sportul te ajuta sa slabesti si te mentine santatos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu ca sportul este cel mai indicat, insa trebuie si sa te ti de sport pentru rezultate :( si sincer nu reusesc acest lucru. Miscare fac, ca merg pe joc in plimbarile cu printesa, dar sa ma apuc de alergat sau sa ma duc la sala...:(
      Pastilele trebuie sa stii cum sa le iei! Daca iei pastile si nu mananci nimic...ca nu ti-e foame si te infometezi, este normal sa te imbolnavesti, dar nu este si cazul meu. Rolul acestor pastile este sa imi diminueza apetitul, dar nu sa renunti la mese, si oricum si cu ele si fara ele, eu incerc sa mananc cel putin in perioada asta de vara cat mai multe salate :)
      Eu am mai luat pastile si am slabit si nici nu m-am ingrasat dupa ce le-am intrerupt, dar nu foarte mult pentru ca nu am nevoie de multe kg, doar 4-5 kg vreau sa slabesc :)

      Ștergere
    2. Pai daca oricum si cu ele si fara ele iti poti stabili un regim alimentar sanatos care te ajuta si sa slabesti...de ce le mai iei?

      Ștergere
  6. am luat si eu aceste pastile..sper sa te ajute..de detoxicolon am auzit ca sutn bune la trazit, insa slim &fit sincer nu am incredere in ele. cand le-am inceput am respectat tot ce ziceau acolo ei....exact ca si tine parca mancam mai putin insa dupa cateva zile parac mai foame imi era si nu am slabit cat le-am luat..in schimb cand le-am terminat am dat 2 kg jos. acum cred ca depinde de organismul fiecaruia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am zis sa incerc :) Sincer eu nu vreau sa slabesc foarte mult, pana la urma ar fi bine si 2 kg :))) Eu am slabit din alimentatie ce am avut in plus de la sarcina (18-19 kg :D) dar acum am stagnat si desi nu mananc mult nu mai slabesc :(

      Ștergere
  7. ana maria birladeanu27/5/12 1:18 a.m.

    succes in ce ti-ai propus,eu consider ca arati bine si u ai nevoie:)dar tu stii mai bine.
    imi place prezentarea facuta de tine,foarte ddetaliat,bravo:-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am pastilele acasa, dar nu indraznesc sa le iau. Le-am castigat cu cel mai bun comentariu la intrebarea de ce iubim sa fim femei...Nu ma intreba de ce sunt asa reticenta, ca nu stiu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu te sfatuiesc sa nici nu le iei...nu va indopati cu tampenii

      Ștergere
  9. veronica picioroaga27/5/12 10:22 a.m.

    Succes Elena cu dieta cu cura de dezintoxicare! Sunt convinsa ca efectele sunt cele pe care le garanteaza..in primul rand eu apreciez dieta asta ptr faptul ca dezintoxica si regleaza tranzitul. Si eu am luat tarate de psillyum care e ingredient in colon help si pot spune ca am fost f multumita.M-am simtit mai usoara, mi-am reglat tranzitul, intr-o luna am slabit 2 kg doar band mai multa apa si spalandu-mi toxinele din colon! si..inca ceva..dupa 2 zile eu am eliminat placa aia mucoidala despre care se zice ca blocheaza colonul si suge nutrientii buni, afectand sistemul imunitar. Sa fii atenta sa vezi daca si tu elimini...asta iti da o mare satisfactie :-) Mi-ar placea si mie sa tin o cura completa ca aceasta... dar astept sa vad rezultatele la tine mai intai...:-) asa ca ..succes! vointa multa si pofta mica de mancare!!!:-D

    RăspundețiȘtergere
  10. Scumpa mea, sunt foarte curioasa sa stiu daca vei fi multumita de Detoxicolon. Ma tenteaza si pe mine!:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai Elena,tu chiar nu ai nevoie de dieta,arati foarte bine si eu nu fac complimente gratuie,crede-ma!

    RăspundețiȘtergere
  12. As incerca si eu dieta cu Detoxicolon, dar mi-e sa nu ma ingras mai tare dupa aia.Macar vreo 6 kg mai vreau sa slabesc sa ajung la 60:D(acum am 66,5 si am avut 73 prin ianuarie, dar parca nu paream asa mare:D)Am mai incercat cu praf din ala de la Colon Help, da n-am luat decat 2 zile, ca nu ma puteam abtine sa nu mai mananc dupa ora 19:)Si acum ma abtin sa nu "halesc" 2 bucati de prajiturica pe care le am in fata ochilor:))) Astept sa vad daca da rezultate la tine si poate ma ambitionez sa incerc si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  13. cum merge dieta ..se vad rezultate?

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna...am si eu o intrebare...daca ma puteti ajuta.Am 17 ani si as vrea sa stiu daca pot tine si eu dieta?Pt ca multe produse nu le poti consuma daca ai sub 18 ani.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Nu as putea sa-ti raspund la aceasta intrebare pentru ca nu stiu... Cel mai bine ar fi sa-i intrebi pe ei aici: http://www.slimandfit.ro/intrebari

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina