Excursie in Austria - August 2011

Hello,
M-am gandit ca as putea sa mai scriu cateva articole despre locurile pe care le-am vizitat pana acum.
In articolul de astazi m-am gadit sa va povestesc despre excursia in Austria la Klagenfurt pe care am castigat-o asta vara la KissFm :D
Am fost tare norocoasa pentru ca sincer trimisesm un singur sms si...m-au sunat :)) am stiut parola si gata :D am castigat o excursie in Austria :)) sincer nu-mi venea sa cred!!!
Am fost un grup de mai multe persoane (un autocar intreg) si bineinteles premiul a fost pentru 2 persoane :)
Drumul a fosc cam greu pentru ca eu eram insarcinata in 6 luni si am mers cu autocarul... dar in rest a fost super!!!
Am fost la Voleyboll beach party, la muzeul in miniatura cu cele mai renumite cladiri, monumente, si la "strand-ul" lor care arata minunat, era un lac si munti :D
O sa va arat cateva poze, am fost si la "strand-ul" lor unde am admirat foarte multe costume de baie :)
Cam asa aratam eu insarcinata in 6 luni si putin :D










Pupicei :* :*

Comentarii

  1. poti spune ca a fost si printesa alturi de tine!era si ea in burtica!FELICITARI PTR EXCURSIE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Asa e, pai si organizatorii ziceau ca noi suntem 3 in loc de 2 :)))

      Ștergere
  2. ana maria birladeanu29/5/12 5:42 p.m.

    o excursie de vis,daca era sa alegi locatia cu siguranta nu te gandeai la austria nu?
    nu zici ca ai 6 luni:)aratai foarte bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eiii ba sa stii ca probabil alegeam Austria :P ca noi am fost in Austria si in luna de miere (in luna de miere am fost in Budapesta, apoi in Viena si in Venetia :P cate 2 zile in fiecare :D)

      Ștergere
  3. veronica picioroaga29/5/12 5:59 p.m.

    sincer, esti prima gravida sexy pe care o vad! bravo! si...se pare ca esti o norocoasa ...te invidiez..cu drag! :-D

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o norocoasa!!! Lucrurile bune trag doar la oamenii minunati....si eu consider ca esti o mama, sotie si femeie deosebita!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne cat de frumi esti si ce burtica dragalasa aveai:D Ma bucur pt.voi ca ati avut parte de o excursie asa frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super! Si eu care credeam ca au jocuri fake Kiss Fm...eram deazamagita de ei, cand ii ascultam non-stop si sunau pe altii...Mi se parea dubios si ca intotdeauna se acorda premiul la suma de 5000 de euro...Oricum, ma bucur pentru tine! :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cel putin a fost pe bune :) Nici mie nu-mi venea sa cred cand m-au sunat...ca trimisesem un singur sms :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina