Ficat de curcan pe pat de ciuperci - Belsug de mirodenii picant - Solaris - Vegis.ro

Hello
Astazi vreau sa va prezint aceasta reteta mai in detaliu, daca tot ati fost curioase pe facebook :)
Reteta este foarte simpla si sincer e reteta proprie pentru ca nu m-am inspirat de undeva, vroiam sa fac ceva cu ficatelul de curcan si cu ciupercile si mi-a venit aceasta idee :))
Condimentul principal a fost Belsug de mirodenii picant Solaris pe care dupa cum stiti l-am primit de la Magazinul cu produse naturiste Vegis.ro si de atunci il folosesc la foarte multe preparate, la care din pacate nu m-am gandit sa le fac poze ca sa vi le arat si voua. dar de acum asa voi proceda :)
Ingredientele necesare sunt:
500 g ficat de curcan
700 g-1000 g de ciuperci proaspete (depinde cate doriti sa mancati :))
putin ulei, cat sa ungeti tava sau bolul 
sare, piper
Preparare:
Ciupercile le-am curatat si le-am spalat, fiind destul de micute le-am lasat intregi
Ficatul de curcan l-am lasat o perioada in apa si apoi l-am spalat foarte bine si le-am curatat de matele acelea albe :D
Am pus ciupercile in vasul iena si le-am condimentat cu sare si piper si apoi cu Belsug de mirodenii picant _ Solaris
Cu ficatul am procedat la fel :D
Apoi am pus si ficatul peste ciupercute :) si le-am dat la cuptor pentru 45 de minute

Asa arata proaspat scoase din cuptor :D

Si asa in farfurie :)
Am servit cu mujdei de usturoi cu smantana...ca de obicei :)))
Va spun ca a fost delicios :) si foarte usor de preparat dupa cum vedeti
Am ales sa va mai povestesc inca o data si de acest condiment pentru ca mie imi place foarte mult si-l folosesc foarte des, cred ca mai am mai putin de jumatate.
Daca va tenteaza acest condiment Belsug de mirodenii picant Solaris il gasiti AICI pe site-ul Vegis.ro

Voi ce ati mai gatit in ultimul timp? Mai dati-mi si mie idei :))
Pupici :* :*

Comentarii

  1. Foarte frumoase poze,mi s-a facut foame...Multumim pentru idee si mai asteptam si alte retete,cand ai timp...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Bine zis cand am timp :)) De obicei gatesc cam la 2-3 zile dar nu prea am timp sa fac si poze...

      Ștergere
  2. Yami,yami ce bun arata bine nu este nici greu de facut ce mai asteptam decat sa incercam.Multumesc frumos pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere! Asa este e usor de preparat si bun :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina