Arhivă blog

vineri, 25 mai 2012

Formare profesionala

Astazi vreau sa va vorbesc despre un subiect care sper eu sa va fie de folos daca sunteti in cautare de job :D
Eu acum sunt in concediu crestere copil si cand vor trece cei 2 ani sper sa-mi gasesc in continuare postul si sa nu ma confrunt cu vreo problema.
Din cate stiu sunt obligati sa te primesca 6 luni de zile, dar dupa acele 6 luni...nimic nu se stie...
Asa ca, orice s-ar intampla, eu nu ma voi lasa descurajata si voi face tot posibilul sa-mi gasesc de munca.
Poate nu voi reusi sa-mi gasesc in acelasi domeniu in care lucrez (domeniu bancar), dar asta nu inseamna ca nu-mi pot alege ceva din alt domeniu :)

Eu sunt deschisa la nou si cred ca nu mi-ar fi atat de greu sa ma reprofilez :D
Pentru aceasta exista cursuri de formare profesionala, care sunt multiple si anume: cursuri de calificare, cursuri de perfectionare sau cursuri de initiere in diferite domenii. Tot ce trebuie sa faci este sa te decizi ce ti-ar placea sa faci, sau ce crezi ca se cauta si ca este de viitor. Acestea sunt cursuri autorizate, diploma fiind recunoscuta in tara.
Cursurile de formare profesionala sunt organizate de Formare Plus si se adreseaza tuturor persoanelor cu varsta minima de 16 ani, cu invatamant obligatoriu absolvit, persoanelor in cautarea unui loc de munca, sau persoanelor ce doresc sa-si consolideze pozitia la actualul loc de munca. De asemenea serviciile Formare plus se adreseaza si  agentilor economici ce doresc formarea personalului angajat.
E foarte usor de apelat la ei pentru ca au cele mai reduse costuri si posibilitatea de a plati in rate, ceea ce mi se pare super ok!
Mie personal mi-ar fi placut un curs de Fotograf sau de Designer pagini web :) Cred ca sunt doua domenii de viitor si e important sa am alternative :D
De exemplu pentru cursul de Fotograf, durata este de 2-3 luni, tariful este de 900 lei platibil in 3 rate, tipul cursului este de specializare.
Iar cursul pentru Designer pagini web este de o luna, tariful este de 500 lei platibil in 2 rate si tipul cursului este de perfectionare.
In speranta ca v-am fost de ajutor cu aceste informatii, va pupacesc si succes in ceea ce va doriti sa faceti :D
:* :*

11 comentarii:

  1. Foarte interesant,multumim ca te.ai gandit si la noi!:* Arta fotografiei m.a obsedat de cand ma stiu! Succes:* si te astept si pe blogul meu:*
    http://fracess.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. La începutul anului am vrut să fac un astfel de curs, dar pentru că au dat dovadă de neseriozitate încă dinainte să înceapă cursurile, am zis că nu pot să colaborez cu ei şi am pus punct. Am de gând să fac un astfel de curs, dar mai amân :D .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L.E.:
      Nu am vrut să fac cursurile cu cei de mai sus, ci cu o firmă din oraşul meu.

      Ștergere
  3. Interesant si bine de stiut.Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  4. La cursurile de fotografie nu poti merge cu mainile in buzunar...trebuie sa ai un aparat, iar daca vorbim de aparat si ne gandim la un Nikon D90 care e destul de bun e 4000 Ron. Insa pe langa aparat iti mai trebuie obiective, trepied, s.a. Trebuie sa faci o investitie frumusica pentru aceasta pasiune. Nu e usor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant de stiut!Multumim pt.informatii! Ce dragutz ca lucrezi in domeniu bancar...asta imi doream si eu cand m-am inscris la facultate (am facut Finante-Banci) si chiar dupa ce am terminat (2011), dar nu mi-am gasit nimic la mine in oras, fiind si orasul foarte mic e cam greu...am fost putin dezamagita, dar asta e :( In ultimul timp m-am gandit sa fac niste cursuri pentru bucatar, sau ceva de genu' (ca pana la a fi bucatar adevarat mai dureaza ceva:))).Am zis daca tot imi place sa gatesc si este o pasiune pt.mine, de ce sa nu fac si un job din asta.Cred ca e altfel atunci cand muncesti din placere si cu drag...Oricum vara asta trebuie sa ma hotarasc pe ce drum o iau:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am terminat Finante-Banci in 2007 :P si sa stii ca nici eu nu mi-am gasit de munca la mine in oras...In Mangalia ...si lucrez in Constanta, faceam naveta in fiecare zi 90 KM (45 dus, 45 intors) dar asta e....Sa stii ca in domeniul bancar e un stres ingrozitor...:( imi pare rau daca te dezamagesc dar asta e realitatea si se sta peste program ore neplatite :(...eu ajungeam acasa si la 8-9 seara :( o data am ajuns si la 10 seara :((
      Si eu am fost incantata la inceput...dar acum...si cel mai rau imi pare ca-mi place ce fac, dar stresul ma omoara!

      Ștergere
    2. Pai, eu am facut practica vreo 6 luni la banca si la inceput imi placea foarte mult si stateam de dimineatza pana se termina programul (chiar pana la 7-8) si toate fetele de acolo imi spuneau sa nu-mi trebuiasca banca...dar stii cum e...as fi vrut macar sa incerc, pana la urma asta a fost visul meu.Pe parcurs mi-am mai schimbat parerea si m-am mai calmat.Acum nu stiu daca as mai vrea sa lucrez la banca, mai ales cand vad ca toata lumea fuge de asta...nu ma mai prea incanta.Si la ce salarii sunt...nu prea se merita stresul,responsabilitatile....Si mai ales pe vremea asta de criza e foarte greu...Am avut ocazia sa plec la Bucuresti, la matusa mea si imi gaseam sigur ceva in domeniu, dar mi-era greu sa-mi las prietenul (viitorul sot, la anu:D) in Botosani si eu sa plec.Iar pt.el sa-si gaseasca acolo de munca in domeniul lui (lucreaza la stat) e foarte greu.In 6 ani nu a reusit sa se mute cu serviciu in Bt (fiind la o comuna la vreo 60 de km de oras), da pai la Bucuresti.E naspa...si pe oriunde teduci la interviuri ori iti zice ca n-ai experienta (de parca experienta asta creste in gradina), ca e greu in ziua de azi fara o relatie, o cunostinta sa-ti gasesti un loc de munca...In asigurari nu am vrut sa ma bag, pt.ca nu sunt genu' cu "papagal" si "vrajeala" si nici vanzatoare la alimentara parca nu m-as duce...dar pana la urma , cine stie...:(

      Ștergere
  6. Sa stiti ca eu am fost super multumita de cei de la formare puls. am facut cursuri de manikura pedich frizer si coafor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai fost multumita :) e bine de stiut :D
      Eu inca nu am apelat la ei ca nu sunt inca in situatia de a-mi cauta un job...sper sa-mi gasesc postul cand ma voi intoarce la munca din concediu crestere copil...
      Oricum intotdeauna e bine sa ai alternative, eu cel putin asa sunt, nu pot sa stau fara sa fac ceva :)) asa ca orice s-ar intampla eu sunt pozitiva :D

      Ștergere

Translate