Review - Bunatati de la FamilyCARE - (sapun lichid, gel de dus, dischete demachiante si betiase de urechi)

A venit momentul sa va vorbesc si despre produsele FamulCARE, pe care, dupa cum stiti le-am primit spre testare la inceputul lunii :)

Zic eu ca a trecut suficient timp incat sa-mi pot face o parere despre ele, avand in vedere ca le-am utilizat zilnic.
O sa incep cu produsul care mi-a placut cel mai mult dintre toate si anume:
 Sapunul lichid FamilyCARE cu aroma de maracuya.

Pur si simplu il adoooorrrrr!!!!
Are un miros fantastic care persista pe maini dupa spalare.
Consistenta sapunului lichid este destul de densa, are o culoare crem deschis (difera in functie de aroma sapunului) si face o spuma delicata si suficienta pentru spalarea mainilor, agentul antibacterian eliminand eficient bacteriile si microbii.
Dupa spalare mainile raman catifelate si hidratate si cu un miros divin de maracuya!
Sincer va spun, pana nu dispare mirosul nici nu ma dau cu crema de maini :)) asa de mult imi place cum miroase :X :X :X

Nu stiu sa va zic cam cat rezista mirosul pe maini , ca nu am stat sa conometrez, dar clar rezista cel mai mult din toate sapunurile lichide pe care le-am avut.
Cantitatea este considerabila, sapunul lichid are 1 litru de produs :D, nu degeaba este de la firma FamilyCARE :X suficient cat pentru o familie (mai numeroasa sau mai mica :) noua o sa ne ajunga mult timp :D)
Ce spune producatorul despre el:
 
Ingrediente:

 
Gelul de dus FamilyCARE cu aroma de vanilie




Imi place foarte mult si gelul de dus :) miroase foarte frumos a vanilie :D
Consistenta nu este totusi atat de densa, fapt pentru care cel mai indicat este sa folosesti un burete de baie sau o manusa exfolianta (asta daca mai este cineva care nu foloseste...dar ma cam indoiesc :)))
Nu va ganditi ca este foarte subtire si ca-ti curge foarte usor printre degete...dar nu este nici foarte gros... :( asta ar fi minusul...
In rest este super ok :) cantitatea de produs este considerabila , are 1250 ml.
Desi nu este foarte dens, face multa spuma, deci nu este nevoie de mult produs, mie insa imi place sa pun putin mai mult desi dupa spalare buretele e inca plin cu spuma :))) dar nu va luati dupa mine :P fiti mai economicoase :D
 
Dupa spalare pielea ramane hidratata si catifelata, insa nu pentru mult timp (ma rog...hidratateaza ca un gel de dus obisnuit) adica eu dupa spalare ma dau mai tot timpul cu crema. Cred ca s-a intamplat de cateva ori sa nu ma dau cu crema, iar eu pe picioare am pielea mai uscata si s-a simtit acest lucru...in rest pe restul corpului nu am observat ca pielea sa se usuce...asa am eu jos picioarele mai uscate :(
Cred ca depinde de pielea fiecaruia. cele cu pielea uscata clar vor trebui sa se dea cu crema, insa celelalte...nu neaparat :D
Zic eu ca este perfect pentru intreaga familie si noua o sa ne ajunga destul de mult, avand in vedere ca doar eu si sotul meu ne spalam cu el, pentru printesa am produse speciale pentru bebelusi :D
Ce spune producatorul despre el:


Ingrediente:
 
Dischetele demachiante FamilyCARE

Cred ca toate folosim dischete demachiante :) in fiecare zi, eu folosesc cam 4/zi iar acesta de la FamilyCARE de 120 de buc imi ajunge pentru o luna.
Acum mai am cateva pentru ca atunci cand le-am primit mai aveam si am inceput sa le folosesc undeva pe la jumatatea lunii.
Pot sa va spun ca-mi plac foarte mult, adica mai mult decat cele pe care le foloseam eu inainte si cu siguranta voi ramane la ele, adica joi ma duc la Constanta pe la shopping :D si sunt pe lista mea de cumparaturi ca sa mai am pentru inca o luna, ca mi se termina cat de curand :)
Imi plac pentru ca sunt destul de groase, si au un strat deasupra care le pastreaza intregi, adica nu se desfac in o 100 de bucati :))
Chiar ma bucur ca am gasit unele care sa-mi placa si sa fie si accesibile :D
Ahhh, acum mi-am dat seama ca nu am facut o poza si la o discheta mai de aproape ca sa intelegeti despre ce vorbesc, dar fac maine si va pun un update :D

Iar Betigasele de urechi FamilyCARE

Pe langa faptul ca sunt multe :D 300 buc, sunt accesibile la pret, mai sunt si foarte bune.
Nu sunt genul de betigase subtiri si care sa se indoaie cand le folosesti.
Sunt de calitate si la fel ca si la dischete voi ramane la ele
La fel este valabil si la sapunul lichid, cu siguranta in voi cumpara si voi incerca si alte arome :D
La gelul de dus...ma mai gandesc :)) , mi-a placut insa am unele care-mi plac mai mult :P, adica este un gel de dus bunicel, care miroase foarte frumos si este mare si accesibil la pret, adica daca o sa fiu in criza de bani cu siguranta o sa-l cumpar si cred ca voi incerca si alte arome :D
Stiu ca este o promotie in hipermarketuri cu betigase de urechi si dischete demachiante la un pret foarte bun asa ca o sa le cumpar :D
Toate produsele FamilyCARE cat si celelalte distribuite de ApolloMod Distribution le gasiti in Hpermarcketuri.
Pe Facebook in gasiti AICI si zic eu ca merita un mare LIKE :)

Voi ati folosit produsele FamilyCARE? Cele care ati fost norocose la concursurile sponsorizate de ei, poate ne spuneti si voi parerea :) V-au placut produsele?
Pupicei :* :*





Etichete: ,