Review - Gel pentru tonifierea bustului - Avon

Dragele mele,
Dupa cum stiti Gelul pentru tonifierea bustului de la Avon l-am folosit toata luna aprilie si inca il folosesc pentru ca e nevoie de putin produs pentru utilizare si iti ajunge destul de mult.
Va spun sincer ca singurul lucru de care imi este dor de dinainte de sarcina sunt sanii mei. Din pacate ei nu mai sunt ca inainte :( au fost destul de afectati in urma sarcinii :((
Nu am ramas cu vergeturi, insa sanii mei s-au marit foarte mult in urma sarcinii si cat am alaptat, iar acum sunt lasati :(
Recunosc ca este singurul lucru de care sunt dezamagita, sanii mei  nu mai sunt la fel de frumusei ca inainte (eu aveam sanii potriviti ca marime, forma rotunda, chiar erau frumusei, eram mandra de ei :P)
M-am gandit ca poate acest gel va face o minune...insa nu :( nu a facut minuni, sanii mei sunt la fel ca inainte sa-l utilizez) si l-am folosit mai bine de o luna si nimic :(.
Ingredientele lui sunt:
 

Acum nu stiu ce sa zic...depinde ce va doriti de la el...
El se lauda ca ofera efect de lifting si reda fermitatea burtului...
In cazul meu nu a avut aceste efecte :( pielea intradevar ramane catifelata, dar asta se intampla si daca te dai cu o crema de corp...
Bustul meu nu este mai ferm si nici efect de lifting nu am vazut :((
O sa continui sa il folosesc pana se termina dar sigur nu-l voi cumpara pentru ca nu mi se pare ca ar face ceea ce spune...
Culoarea lui este roz, are un miros placut si intra repede in piele, lasand-o catifelata

Se spune ca ar fi ca un sutien invizibil :)))) ehhh de unde ... :)))
A avut loc in favoritele lunii pentru ca v-am spus ca l-am trecut doar pentru ca l-am folosit toata luna, nu ca ar fi facut vreo minune.
Acum, poate ca si eu am avut prea multe asteptari de la el...poate ca in cazul meu (in urma sarcinii), bustul nu isi poate reveni cu o crema...
Eu voi incerca sa fac si exercitii pentru bust, sper sa-si mai revina putin.

Sper ca nu v-am dezamagit prea mult asteptarile insa e primul produs pe care nu pot sa vi-l recomand pentru ca in cazul meu nu a avut efect.
Insa repet nu e obligatoriu ca si la voi sa se intample la fel.
Daca doriti sa il comandati si sa-l incercati il puteti comanda de la Avon Brasov 009 de AICI
Ca pret stiu ca difera in functie de campanie. Pretul lui intreg este de 35 lei dar il gasiti mai tot timpul la oferta, intre 20-27 lei

Comentarii

  1. stiu ca nu are efect....si eu am folosit odata de la avon gel anticelulitic si antivergeturi si degeaba:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf da... o sa scriu si despre tratamentul anticelulitic...dar la fel nu a facut minuni...insa cand l-am folosit cu ventuza de masaj anticelulitic, macar simteam ca ma "doare" locul unde masam si vedeam ca se inroseste. Semn ca se intampla ceva :))))

      Ștergere
  2. Nu are nici un efect l-am incercat si eu dar nici un rezultat nu este bun nu-l vom mai comanda.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc crema pentru celulita.Acum sa vedem:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am terminat-o acum, o sa fac review si la ea :) Ideea e ca eu nu am foarte multa celulita...adica nu se vede cu ochiul liber ci trebuie sa strang piciorul ca sa se vada, sau sa incordez foarte tare fesele...
      Eu eram obisnuita cu cremele anticelulitice cu efect termic la care simteam ca lucreaza...ca se intampla ceva. Cand am folosit-o pe asta , nimic :)) nu stiam ce sa cred, cert e ca alaturi de ventuza pentru masaj anticelulitic e ok, dar fara...nu stiu ce sa zic...mai multe detalii la review :D

      Ștergere
    2. Nici eu nu am asa mare celulita dar incerc totusi sa o previn:))
      Intradevar nu prea se observa nimic:D

      Ștergere
  4. Il am si eu,am inceput sa il folosesc doar de cateva zile,dar nu am mari asteptari de la el.Poate cu ceva exercitii..Ca si in cazul tratamentelor anticelulitice nu te poti astepta ca o crema sa faca minuni,daca nu o combini cu sport,dieta,hidratare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este trebuie combinate cu exercitii. Ideea e ca daca reusesti sa te ti de exercitii in fiecare zi nici nu-ti mai trebuie gel pentru fermitatea bustului sau crema anticelulita. Dar din pacate eu nu fac exercitii in fiecare zi... :(
      Pana acum am stat mai linistita din cauza la cezariana...dar de acum cred ca ma voi apuca si eu mai serios de exercitii :D

      Ștergere
  5. O crema nu are cum sa faca din niste sani lasati, unii fermi. Ca sa obtii un efect de lifting intervi la fibra musculara a sanilor si la tesut, pe care le scurtezi, ceea ce o crema categoric nu poate face! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma asteptam totusi sa faca minuni la niste sani lasati, dar sincer am facut si cateva exercitii si voi continua cu exercitiile cu toate ca...nu stiu nici ele daca vor da rezultate :(
      Eu doar mi-am spus parerea despre ceea ce promite si nu face...acum fiecare e liber sa faca ce vrea, sa o incerce sau nu.
      Cand spui sani fermi si lifting, ar trebui sa ajute macar putin sanii indiferent ca sunt lasati sau nu...

      Ștergere
  6. Poate ar trebui sa scrii un articol despre exercitii pentru bust. Cred ca sunt multe fete interesate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu fac exercitii speciale si sofisticate...cu bratele in laterale, in sus, etc. Luate de ne net :))

      Ștergere
    2. Încearcă exerciţii cu greutăţi şi cele cu prosopul(să tragi de ambele capete)

      Ștergere
  7. Cred ca singura modalitate pentru a avea sani perfecti este sportul, nicidecum cremele. Eu sunt mai comoda de fel si prefer sa folosesc crema inclusiv pentru a trata celulita, insa cand vine vorba de sani nu as aplica chimicale pe ei (uleiul de masline este cel mai bun tratament anti-vergeturi).
    Si oricum, atunci cand sportul / crema nu functioneaza, sutienul perfect face minuni. Ai grija de tine si de sanatatea ta in primul rand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! Ai si tu dreptate, dar am zis sa incerc, insa tot sportul cred ca va da rezultate :)

      Ștergere
  8. Am folosit si eu un produs asemanator, tot de la Avon, dar in urma cu cativa ani. Aveau o crema pentru bust intr-un borcanel mov parca. Mie mi-a placut crema respectiva. Avea efect dar doar pentru moment in sensul ca dadea sanilor o forma frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil daca as fi folosit-o inainte de sarcina cand nu aveam nevoie de tonifiere, poate as fi zis si eu ca-mi place, ca as fi simtit pielea catifelata...dar acum nu :(

      Ștergere
  9. dupa sarcina am folosit si eu diverse produse ptr a imi recapata supletea si fermitatea!sunt transformari normale care nu inseamna nimic pe linga bucuria de a fi mama!cred ca exercile portivite ne.ar ajuta mai mult decit o crema de acest gen!eu cred ca acest gel are o denumire comerciala si eu eram curioasa daca are si efect!multumim de review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Nimic nu se compara cu bucuria de a deveni mamica :)
      Eu chiar am fost norocoasa ca nu am ramas deloc cu vergeturi pe corp, decat ca sanii nu mai sunt ca inainte... si eu cred ca tot prin sport ii le voi recapata supletea cat de cat :D

      Ștergere
  10. noi sa fim sanatoase!
    te invit si pe tine sa participi la giveaway-ul meu
    http://anfreutza.wordpress.com/2012/05/12/giveaway-besensual/ :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina