Arhivă blog

marți, 8 mai 2012

Unghiute colorate

Hello,
Stiu ca nu v-am mai aratat de ceva timp unghiutele mele dar va spun ca mi le-am facut cam de 2 ori pe saptamana :D
Azi m-am hotarat sa incep iar sa va arat ce nuante mai folosesc chiar daca nu-mi fac modele pe unghiute :)
Va anunt ca mi-am taiat putin unghiile pentru ca-mi crescusera foarte mult :)))
Ieri mi-am facut unghiutele si iata-le :)







Am folosit 2 oje ieftine dar frumoase si destul de rezistente :D Amandoua au costat, fiecare 2,5 lei :P

Sper sa va placa :)
Pupici :* :*

18 comentarii:

  1. Ai niste unghii chiar superbe...ce n-as da sa le am si eu asa mari :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si chiar am taiat din ele ca erau prea mari...si incepusera sa fie incomode...:( ca dehhhh mai trebuie sa facem si curatenie, frecat covoare... :((

      Ștergere
    2. Adica aici in poze sunt taiate :))))

      Ștergere
  2. sunt asa de frumoase mami....pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase unghiile tale, imi plac si nuantele calde pe care le-ai folosit! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ai niste unghii minunate! iar nuantele sunt superbe!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. ce galben frumos!
    si ce unghii superbe, ale mele nu reusesc sa creasca atat, se rup :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu le dau cutratament de la Isabelle Dupont :D si sunt foarte tari :) imi cresc asa de mari ca trebuie sa mai tai eu din ele :)))))))

      Ștergere
  6. Unghiile tale nu sunt frumoase...sunt SUPERBE!!

    Uof, sunt invidioasa :( :)). Sa ne arati mai des unghiutele :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :* Si aici le mai taiasem putin ca erau prea mari :D
      Ti-am spus ca le dau cu tratament Lady's si le am ok :) Dar si inainte le aveam destul de rezistente :P

      Ștergere
  7. Ai unghii frumoase.Imi plac culorile .Si eu am de gand sa imi cumpar o oja galbena si una portocalie.N-am avut niciodata culorile acestea, dar vara asta sigur o sa le am;)

    RăspundețiȘtergere

Translate