Arhivă blog

duminică, 27 mai 2012

Unghiutele mele cu Astor Quick'n GO

Hello,
Cred ca deja stiti ca am primit o multime de bunatati de la Astor Cosmetics si Rimel London printre care si aceasta oja cu o nuanta superba de visiniu  care chiar imi lipsea din colectia mea de oje :D
De cum am primit-o seara mi-am sters unghiutele si a doua zi de dimineata m-am apucat sa-mi mi le fac cu aceasta oja :)
Iata ce a iesit :D




Mentionez ca sunt data in 2 straturi dar era super ok si intr-un strat, era un pic mai deschis :)
Si cateva poze si cu noul meu telefon, cadou de ziua mea  :P

Oja este Astor Quick'n GO si nuanta pe care o am eu este nr. 17, gasiti foarte multe nuante AICI
Ce spune producatorul despre aceasta oja:
Culorile tale preferate de la ASTOR se usuca acum in 45 de secunde
Formula cu vitamine hraneste unghiile iar complexul Bio-ceramic, filtrul UV si pigmentii de inalta densitate confera un aspect stralucitor si neted.
Perfectiune dintr-o miscare:1 aplicare, 1 strat, 1 secunda pentru o unghie
A fi chic nu a fost niciodata atat de rapid!
Se aplica pe unghiile curate si cu manichiura facuta.
Pentru o indepartare usoara si pentru a ajuta la protejarea unghiilor, se aplica o baza incolora inainte de a aplica lacul de unghii. Daca folosesti un top coat, lacul de unghii va rezista mai mult timp.

  • Se usuca in 45 de secunde
  • Culoare de inalta intensitate si stralucire intr-un singur strat
  • Aplicare mai usoara si uniforma
  • Stralucire de pana la 8 zile
  • Rezista la socuri
  • Rezista pana la 5 zile fara sa se ciobeasca
  • Culori care nu se estompeaza pana la 9 zile de la aplicare

Parerea mea:
Imi place la nebunie nuanta!!! Chiar imi lipsea un visiniu din colectia mea de oje si era pe lista mea de cumparaturi :)) 
Pensula ojei este un pic mai lata si din 2 miscari reusesti sa te dai cu oja si nu lasa dare.
Nu stiu daca se usuca in 45 de secunde :)) insa eu dupa ce am terminat de dat si la cealalta mana deja se uscase :D
Este frumoasa si intr-un singur strat, doar ca este un pic mai deschis decat in poze...trebuia sa fi facut poze si cu un singur strat...offf nu m-am gandit :)), data viitoare o sa o las intr-un strat.
Acum m-am dat 2 straturi ca am vrut sa fie un visiniu mai inchis :D
Inainte de a folosi oja m-am dat cu un strat de intaritor, asa obisnuiesc sa fac la toate ojele si astfel iti protejezi si unghia mai bine :)
Nu am mai folosit un top coat pentru ca mie oricum imi rezista oja pe unghii indiferent de care este (de 2 lei sau de 20 de lei)  :D nu stiu de ce, dar asa mi se intampla, daca nu le-as sterge eu ca sa-mi fac manichiura cu alta oja cred ca ar tine si 7 zile fara sa sara de pe unghii :))
Sper ca v-au placut unghiutele mele...mi-au crescut iar cam mult si trebuie sa le mai scurtez putin :))
Voi ati folosit oja de la Astor? Va placut?
Pupicei :*

 


34 de comentarii:

  1. ai niste unghii foarte frumoase,iar oja e superba!Am si eu oja si e bestiala!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place nuanta foarte mult , am si eu cateva lacuri de la astor ,ai unghi frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru complimente! Ma bucur ca iti place nuanta :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoase si unghiutele, dar si nuanta lacului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si tu ai unghiutele foarte frumoase :* :*

      Ștergere
  4. Intr-adevar culoarea este superba iar unghiile tale arata foarte bine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. wow...e superba nuanta mami..sincer si mie imi lipseste nuanta asta :))) poate o iau si eu :D asta sa se oftice sotu` care zice ca am deja o colectie, ce mai am nevoie de alta?:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place! :))) Asa zice si sotul meu cand mai vede inca o oja in plus =))) zice: "nu-ti mai ajung ojele care le ai" :))

      Ștergere
  6. ana maria birladeanu27/5/12 5:03 p.m.

    e foarte frumoasa culoarea:)pe unghii mari sta bine,eu le port mereu taiate si nu cred ca s-ar potrivi,pe ale tare arata superrrr:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana Maria dar de ce nu incerci sa te dai cu intaritor si sa ti le lasi sa creasca :D Si eu trebuie sa le mai tai putin ca iar au crescut foarte mari :) O data pe luna le scurtez ca sa pot sa fac si treaba si sa nu zgarii fetita :)) ca daca nu le-as scurta...imi cresc foarte repede :D

      Ștergere
  7. Superbe unghiile si imi place si nuanta!Chestia asta cu unghiile frumoase e si genetica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci sper sa ma mosteneasca si printesa mea :))

      Ștergere
  8. superba nuanta,te invidiez pentru unghii:),vreau si eu unghii inguste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Vreo 2 ani mi-am pus gel pe unghii si manichiurista imi zicea ca pe unghiile mele pune cel mai usor gel, datorita formei inguste :))

      Ștergere
  9. Imi place foarte mult nuanta ,iar unghiile tale sunt de invidiat :)Sunt lungi si f. frumoase. Ce model e telefonul primit de ziua ta ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Telefonul e Samsung Galaxy Y Duo :) Imi place foarte mult, am internet, tot ce trebuie :))

      Ștergere
    2. Sa-l stapanesti sanatoasa !:)

      Ștergere
  10. Cum iti tii ungiile asa mari? Foarte frumoase, imi place si nuanta ojei :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pur si simplu asa le am eu, tari si imi cresc foarte repede. Nu mi se rup, dar trebuie sa le scurtez o data pe luna ca imi cresc prea mult si nu vreau sa o zgarii pe printesa :)). Folosesc de fiecare data si intaritor :D ca sa-mi protejeze unghia :)
      Si crede-ma ca spal vase, gatesc dau cu aspiratorul, cu mopul, etc si din cand in cand mai frec si covorul din sufragerie :)) dar atunci am mare grija :P
      Dar si daca se intampla cumva sa mi se rupa vreo unghie...din cauza ca sunt foarte tari practic se sparge si se rupe din carne :(( si atunci le tai pe toate :)) Dar nu mi s-a mai intamplat sa mi se rupa de vreo 6 luni =))

      Ștergere
  11. ce unghiute frumoase ai......si ce oja si ce telefon...sa le folosesti cu placere...si eu am Samsung Duos,doar ca al meu e C3222 si e roooooooz....ca deh am ajuns la varsta asta sa am lucruri roz....:) dar asa de dragute lucrurile roz :)....pupicie Neta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eeeee si eu as fi vrut roooozzz :P dar nu aveau =)) Si mie imi place rozul asa ca... :D

      Ștergere
  12. ai unghiute foarte frumoase si ingrijite nuanta este foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase unghiutele.Si culoarea, deasemenea.Obisnuiesc si eu sa mi le fac visinii:D Doar ca pe mine nu ma prea tine oja pe unghii,decat o zi, maxim 2, si asta daca nu fac nimic trebusoara:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca mai am niste prietene in situatia asta :(

      Ștergere
    2. Daaa...si e naspa ca nu prea am rabdare sa le fac:D De obicei nu prea am rabdare la nimic:D Am incercat si oje mai scumpe, si din alea la 2 lei, dar tot asa, ori se sterg la varf ori imi sare oja de pe unghii:( Asta e:(

      Ștergere
    3. Dar ai incercat sa te dai inainte cu intaritor si apoi cu oja? Si dupa aceea un strat de top coat? Ar trebui sa tina mai mult :)

      Ștergere
    4. Nu am incercat:D Pai o sa-mi iau sa vad daca au vre-un efect.Poti sa-mi spui un intaritor si un top coat mai bun si unde le-as putea gasi?:*

      Ștergere
    5. Eu folosesc un intaritor de la Isabell Dupont :D

      Ștergere

Translate