Cumparaturi si premii

Asa cum va spuneam  curerul a venit de 2 ori la mine si am primit si un aviz postal :D
Primul a fost de la Complex Apicol :D
Avizul postal a fost cu premiul castigat pe facebook la Adevarul, unde am castigat DVD-uri cu desene animate pentru printesa mea :X



Si al doilea curier a venit cu cumparaturile facute de la MiniPrix, cand am prins niste reduceri :P comanda fusese initial 125 lei , dar nu au mai avut toate produsele pe stoc si am ramas la 110 lei :D
Si sa va arat ce am cumparat :D
I-am cumparat printesei cateva tricouri si o pereche de colanti, dar pentru 2 ani, ca pana la 1 an are sifonierul plin :)) si asa nu stiu unde le voi pune si pe astea ...dar nu am rezistat :P
Tricou Marks & Spencer
Bluza ESPRIT

Tricou Esprit
Tricou Villa Happ

Colanti Mexx

 Si pentru mine mi-am luat multe accesorii :D
Si... sa va mai zic ca majoritatea sunt BERSHKA :D
Doua curele, o poseta si o sapca :P




   






Ce ziceti? Va plac? S-a meritat investitia? :D Bineinteles ca va fi ceva si pentru voi :D 
Pupici :*





Comentarii

  1. Foarte frumoase accesoriile, si te-a costat destul de putin la cate ai luat:) Sa le folositi sanatoase scumpelor!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, m-a costat putin pentru ca am prins reducere 50% si oricum erau mai ieftine decat in magazine...fiind probabil din colectiile vechi, pt ca de exemplu pe cele de la Bershka e scris cat costau cam 5-10 euro si eu le-am luat ieftioare, ieftioare :D
      Si hainutele la fetita la fel :P

      Ștergere
  2. ana maria birladeanu15/6/12 9:13 p.m.

    ce de cumparaturi ai facut.....am intrat si eu atunci cautam ceva pentru alex dar nu mi-a placut mai numic,sa le folosesti sanatoasa si printesa la fel:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi placuse un tricouas pentru baietei de la esprit dar era pana in 1 an jumate :(

      Ștergere
  3. Ce imi plaaac!Sunt foarte multe !Sa poarte sanatoasa micuta hainutele, iar tu accesoriile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotul meu cand le-a vazut a zis ca nu sunt sanatoasa :)))) Si posetuta e foarte dragutica, i-am scos chestia aia cu franjuri :)) :P

      Ștergere
  4. multe ai mai luat..imi plac toate si astept sa vad ce ai luat si pentru noi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai din cele aratate vor fi si pentru voi :P

      Ștergere
  5. Plicul e foarte dragut!
    Daca tot ai adus vorba de accesorii,te invit la micul meu Giveaway unde poti castiga 3 bratari. Sper sa.ti placa:*
    http://fracess.blogspot.ro/2012/06/primul-meu-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si mie imi place tare mult plicul :D Nu stiu cat se vede in poza dar culoarea este un coral :)
      Multumesc de invitatie :*

      Ștergere
  6. Eu zic ca s-a meritat.Ai luat ceva de 110 lei.Si pt micutza si pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap :D Asa am zis si eu :D Numai sotul meu zice ca-s nebuna :))) :P Dar el nu stie ca trebuie sa avem accesorii pentru toate tinutele :)))

      Ștergere
  7. wow cate chestii frumi ti-ai luat iubita :*:* sa le porti cu placere pooooop colierele albastre sunt lovely Xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, sincer sunt mult mai frumoase in realitate :D

      Ștergere
  8. Cu siguranta a meritat investitia...felicitari pentru premiu!!! poop

    RăspundețiȘtergere
  9. mama ce de bunatati ai luat,sa le folositi cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* Fetelor cine doreste poate intra pe site-ul miniprix.ro, cred ca mai sunt si acum 50% reduceri :D, la hainute pentru mine nu m-a incantat nimic ce era la reducere...asa ca m-am rasfatat cu multe accesorii :D
      Eu zic ca am facut super afacere in conditiile in care mi-am achizitionat de exemplu un colier albastru de la Bershka cu 4,5 lei, cand el costa 10 euro (avea inca pretul pe eticheta :)) sau o bratara de la 5 euro la 2,5 lei :D ...bine ca si la ei erau preturile mai mici. ca am avut doar 50% reducere :)
      Si uite ce mai gasisem, la 1,8 lei dar nu mai era pe stoc... :( https://www.miniprix.ro/produs/76254/bratara-accesorii/
      si asta o pusesem in cos, dar se pare ca nu au mai avut-o...desi pe site apare inca in stoc :( https://www.miniprix.ro/produs/65271/bratara-accesorii/
      https://www.miniprix.ro/produs/32882/cercei-accesorii/

      Ștergere
    2. Pardon 2,5 lei :)) si colierul...nu mai stiam ca am luat multe :P
      https://www.miniprix.ro/produs/31399/colier-accesorii/
      https://www.miniprix.ro/produs/31319/colier-accesorii/

      Ștergere
  10. Stefania Petcu16/6/12 12:46 p.m.

    Numai bunatati ai luat:) sa le folosesti cu mare placere pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Catalina Sora16/6/12 4:36 p.m.

    Buna investitia.mai ales accesoriile.Sa le folositi cu placere

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe toate! Nu as sti sa-ti zic care imi place mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  13. f buna investitie! Miniprix intodeauna este o buna investitie...si eu fac destul de des comenzi la ei..sa le purtati cu placere

    RăspundețiȘtergere
  14. si rasfoindu-ti blogul am observat cat de multe avem in comun..

    si eu sunt o mamica tanara...am o fetita Maria de 1 an si 7 luni..

    Ma bucur ca ti-am gasit blogul! De astazi te urmaresc! pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina