Giveaway by Sweet Moms & TrioDeluxe.ro

Hello,
Dragele mele,
Scuzati-mi absenta de pe blog, dar majoritatea dintre voi stiti ca mi s-a stricat laptopul :(( e ingrozitor fara el...am mai reusit sa intru pe facebook de pe telefon ...dar nu pot si sa scriu pe blog de pe telefon...
Si da...inca nu mi-am reparat laptopul, dar pentru ca vroiam sa va fac aceasta surpriza minunata cu ajutorul celor de la TrioDeluxe.ro (carora le multumesc din suflet pentru sponsorizare ) nu am mai avut rabdare sa astept si m-am dus la tatal meu ca sa fac aceasta postare cu concursul :D
Sper ca pana saptamana viitoare sa-mi rapar laptopul si sa se poata...sa nu fiu nevoita sa-mi iau altul ca...offf numai pe laptop nu mai dadeam banii acum :( dar sa vedem...eu sper sa se poata repara :D
Eu zic sa nu va mai tin si sa va arat premiile...pentru ca vor fi 3 la numar :D
Si anume:
Premiul 1 - Keratina lichida
Premiul 2 - Gel de dus zero
Premiul 3 - Sampon hidratant

Nu-i asa ca sunt super premiile :)
Si sa va spun si regulile concursului cu care cred ca deja v-ati obisnuit :)
  1. Sa dati LIKE paginii de Facebook a sponsorului TrioDelux.ro si blogului Sweet Moms;
  2. Sa ma urmariti prin GFC;
  3. Sa dati SHARE concursului pe pagina voastra de facebook si sa fie public;
  4. Sa imi spuneti intr-un comentariu care este produsul vostru preferat de pe TrioDeluxe.ro si cu pasii de mai sus.
Concursul incepe astazi 21.06.2012 si se incheie pe 05.07.2012 inclusiv, urmand sa extrag castigatorii prin Random.org
In speranta ca v-am adus un zambet pe buze :) va pupacesc si va astept sa va inscrieti in numar cat mai mare :* :* :*

Etichete: