Internetul - un ajutor?

Hello,
Acum ca printesa mea este mai bine si ca stiu ce are...are pojarel :( dar macar sunt linistita ca este o forma usora :)
Astazi vroiam sa va intreb in ce masura va ajuta internetul...cand aveti o problema, sau aveti nevoie de un sfat...

Pe mine personal ma ajuta foarte mult :D pe langa multele retete de gatit de la care ma inspir :P , mi-a fost de mare ajutor si in problema pe care a avut-o printesa, cand mi-a facut febra, pana am fost cu ea la urgenta si apoi la particular la pediatra, voi mi-ati fost alaturi cu diferite sfaturi si incurajari prin intermediul internetului. >:d<
Plus ca am primit diferite sfaturi si incurajari si pe multe forumuri pe care sunt inscrisa, unde discut destul de des cu mamici, care poate au trecut si ele prin aceeasi situatie.
Imi face placere sa vorbesc cu ele, sa intru pe aceste  site-uri, mi-am facut multe prietene virtuale datorita lor.
E foarte important sa simti ca sunt persoane alaturi de tine si te incurajeaza.
Bineinteles consider ca ultimul cuvant (cel putin in cazul printesei mele) trebuie sa-l aiba pediatra, dar pana ajungi la doctor e bine sa stii ce sa ii faci micutei si sa nu te pierzi cu firea :)
Asa am reusit eu sa procedez, datorita voua >:D< dragele mele cititoare si prietene virtuale :*
Pe aceasta cale tin sa va multumesc ca sunteti alaturi de mine, ca ma cititi, desi in ultimile saptamani nu am mai avut concursuri :( dar promit ca ma voi revansa fata de voi :*
Va pupacesc eu si printesica mea :* :* :*

Comentarii

  1. Ai dreptate,pot spune si eu ca am cunoscut multe persoane de calitate si ma bucura mult pentru ca sunt pe cale de dispatie ! :D
    Cu ultimul cuvant(da-mi voie sa te contrazic "o secunda")este al tau,pentru ca daca nu esti multumita de dr. cauti alta. :)Sunt pusa pe glume acum ca sunteti mai bine!
    Finalul postarii nu-mi place,trebuie sa fii citita pentru ceea ce scrii,pentru cine esti tu, nu pentru concursuri.:(
    Pup fetele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*
      Stiu...ai mare dreptate, drept urmare nu m-am luat dupa doctora de la urgente si nu i-am facut injectiile fetitei aiurea...cand ea nici nu avea nevoie de asa ceva, de aceea m-am dus la particular la o pediatra care auzisem ca e buna si a fost ok :)
      Asa e...si eu imi doresc sa fiu citita pentru ceea ce scriu si stiu ca sunt cateva fete care de obicei sunt active pe blog si pe facebook, care-mi citesc articolele, pt ca le plac si pt ceea ce sunt eu, dar mie imi place sa le si fidelizez prin concursuri :D, pt ca dehhh tuturor ne plac concursurile :P si stiu ca asa le fac si fericite :) si le rasplatesc fidelitatea <3
      Te pupam si noi :* :* :*

      Ștergere
  2. Imi pare rau pentru printesica ta...Sper ca e mai bine:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este bine, Andreea :* Chiar azi aproape ca i-au disparut bubitele. Este o forma usoara si am grija sa nu o supere acele bubite, o dau pe corp cu pudra de la Himalaya :)

      Ștergere
  3. ana maria birladeanu14/6/12 12:25 p.m.

    eu sun mai sceptica,nu am mare incredere in internet,cunosc cateva,,fetisoare ,,cu idei tampite care scriu pe forumuri si nu stiu ce ar avea de invatat careva, cu o problema din ce scriu ele,eu am o carte mare si groaa despre medicina,este usoara pentru toata lumea ,va sfatuiesc sa o aveti,acolo caut tot ce veau,mai intreb oamenii,,de calitate,,mamici ce au mai trecut prin asta si am incredere ca nu vb din amintiri sau vise,as reusesc si am reusit mereu sa fiu la curent cu tot ce misca:))e si internetul bun,imi fac o paere despre ce vreau ,dar nu pe forum,in articolele semnate de u medic:)sper sa nu va suparati ca dau internetului in cap dar e parerea mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eiiii Ana, cum sa ne suparam :* Este parerea ta si toate avem dreptul la o parere. Eu am spus ca cu ajutorul forumurilor si site-urilor poti primii un sfat, o parere, dar asta nu inseamna ca trebuie sa faci ce zice lumea :P, insa intotdeauna decizia trebuie sa fie a ta :) Si eu am cartea Mama si Copilul care este foarte buna si cu multe sfaturi.
      Eu mi-am facut multe prietene virtuale pe aceste forumuri si pe facebook, printre care esti si tu :* asa ca tot sunt bune forumurile la ceva, poti interactiona cu diferite persoane, unele care-ti plac, altele mai putin :P
      Eu te pupacesc si pe Alex bineinteles <3 mai ales un pupic de ma Maria :D

      Ștergere
    2. ana maria birladeanu14/6/12 7:09 p.m.

      bine prietena mea virtuala:*,am intelesce ai zis,intradevar selectez bine sfaturile,cred ca sti si tu cel putin una din acele persoane care considera ca este,,doctor honorius caussa,,sau cum se numeste acel savant:))si da sfaturi si se cearta cu lumea ca e bun cumzice ea,la asta ma refer,poate unele persoane ia de bun ce zice ea si face...in fine,daca selectam ce citim e ok:*pup su eu printesa,eu o numeam sara,dar dac e maria:*asa sa fie:D

      Ștergere
    3. Noi ii spunem Maria pentru ca numele de Maria l-am pus dupa mama mea si asa mi-am dorit sa o cheme. Si Sara i-am pus in ziua cand am nascut-o :))
      Multi ii zic Sara pentru ca este mai modern, dar eu ii zic Maria pentru ca are aceasta semnificatie importanta pentru mine :X Pe mama mea o chema Maria, si pentru ca nu a mai fost langa noi sa o cunoasca , in momentul in care am aflat ca voi avea o fetita am hotarat sa-i poarte numele :)

      Ștergere
  4. Draga mamico,ma bucur ca printesica e mai bine....si nu-ti face probleme ca are pojarel,mai bine sa faca bolile copilariei cat e mica pentru ca le trece mai usor decat un adult.Multa sanatate la amindoua,va pup,Neta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Deja este mult mai bine, este din nou vioaie si deja bub itele nici nu se mai vad :)
      Multumim si noi te pupam :*

      Ștergere
  5. ma bucur din suflet ca e mai bine Sara...sa`i dea Dumnezeu sanatate la maxim si voua parintilor la fel :*:*:*
    in legatura cu internatul eu cred ca e de mare ajutor...dar...daca nu stii cum sa il folosesti da dependenta si nu e chiar bine :(

    pupici si multa sanatate ..pupici de la mami si Dovlecel

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur din suflet ca printesa ta este bine...sunt de acord cu tine...internetul te ajuta foarte mult in diferite situatii...pe mine m-a ajutat sa te gasesc pe tine: o persoana minunata!!!pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina