Arhivă blog

vineri, 15 iunie 2012

Rasfat dulce!!!!

Hello,
Asa de mult imi place cand nu trece o zi fara sa vina curierul sau fara sa primesc vreun aviz postal :D
Dap :D si azi a sunat curierul...chiar doi curieri :))) si am primit si un aviz postal :P
Dar mai intai sa va arat ce mi-a adus primul curier...daaaa probabil v-ati dat seama dupa titlul postarii :P
Am primit minunatele geluri de dus de la Complex Apicol Veceslav Harnaj
Iata-le: 
Nu-i asa ca sunt super dragalase :D
Eu mi-am ales sa testez Gelul de dus Apidermaliv si Gelul de dus Floral si vreau sa zic ca la prima vedere deja imi plac :D
Miros foarte bine, dulceag si ma bucur ca o sa ma rasfat vara asta cu ele :)
Vor urma bineinteles review-uri la fiecare dintre ele asa ca sa inceapa rasfatul!!!!  :D
Voi pe care vi le-ati ales? Sau care va tenteaza?




8 comentarii:

  1. tot astea 2 le-am ales si eu dar inca nu le-am pirmit:( oare cand le primesc si eu:(sa le folosesti sanatoasa si cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de fapt nu am ales floral ci floramin

      Ștergere
    2. Daca nu au ajuns azi, probabil luni le vei primi sigur :*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Este o campanie a celor de la Complex Apicol de testare a noilor geluri de dus, si sunt 4 si trebuia sa-mi aleg 2 :D

      Ștergere
    2. Din cate stiu, da. Cred ca pana pe 18 iun. Trimite-le un email, vezi ca gasesti adresa pe site-ul lor la contact ;)
      Trimite la marketing si vezi ce zic, daca se mai poate. Eu stiu ca eu aveam timp sa trimit ce vreau pana pe 18 iun, dar in schimb primisem email de la ei.
      Totusi incearca :D
      Pupici :*

      Ștergere

Translate