Review - Masca cu trandafiri si nalba AKAMUTI - Naturissimo Shop

Dragele mele,
Pentru ca stiti ca eu sunt adepta mastilor pentru ten, astazi vreau sa va vorbesc despre Masca cu trandafiri si nalba  -AKAMUTI pe care am primit-o spre testare de la Naturissimo Shop si careia ii multumesc din suflet pentru toate bunatatile pe care mi le-a trimis si pentru concursul pe care l-a sponsorizat.
Masca este prezentata intr-o cutie de aluminiu foarte frumoasa :)
 
Masca de frumusete cu trandafir si nalba, curata, catifeleaza, tonifica si hraneste pielea sensibila.
Trandafirul este un adevarat elixir pentru revigorarea si insanatosirea tenului  Alaturi de petalele de trandafiri, in aceasta masca au fost adaugate argila roz - cunoscuta pentru calitatile purifiante, pulbere de nalba si musetel - cunoscute pentru calitatile antiinflamatoare, regenerante.


Continutul este o pulbere de culoarea ruginie si are un miros pe care nu stiu sa vi-l descriu, dar nu miroase urat :) doar ca nu stiu a ce :))
Continutul are 100 grame
 
La inceput eu am folosit o lingurita cu varf, insa se poate folosi si mai putina pentru ca mie mi-a iesit multicica. :P
Si am amestecat-o cu apa, cate putin cat sa se formeze o pasta si sa poti sa o intinzi pe fata.
Se mai poate amesteca cu apa florala sau cu suc de fructe.



Am folosit aceasta masca o data pe saptamana, in paralel cu masca de argila obisnuita, la distanta intre ele de cateva zile :)
Dupa ce am aplicat-o, am lasat-o aproximativ 10 minute, de fapt pana a inceput sa se usuce, apoi am inlaturat-o la fel ca la cea de  argila. :D
Mie imi e mai usor sa aplic mastile inainte de a face dus, pentru ca apoi ma bag sub dus si o dau jos :D este mai simplu si mai rapid :P




Dupa inlaturarea mastii pielea se simte curata si catifelata. Este nevoie sa se aplice o crema hidratanta.
Imi place aceasta masca foarte mult si consider ca tenul are nevoie periodic de cate o masca in hidratarea lui
Este ideala pentru tenurile sensibile si cu probleme.
O recomand cu caldura! Faceti-va tenul fericit! :)

Masca o gasiti sa o achizitionati AICI din Magazinul Naturissimo.
Voi ati incercat aceasta masca? Ati fi tentate?




Etichete: , ,