Rochia si sandalele perfecte!

Dragele mele,
Nu stiu voi cum stati la capitolul nunti, botezuri, evenimente, dar eu si anul acesta am cateva...oricum mai putine decat anul trecut...
Anul trecut cred ca am mers la vreo 12 nunti/botezuri dintre care 6 nunti am avut numai in luna septembrie :)))
Daaa cum auziti 6 nunti intr-o luna :))) am avut cate 2 in 2 weekenduri si restul cate una :D si sa va mai zic ca eram si insarcinata in 8 luni si imi trebuiau rochiiiiiii pentru ca aveam prieteni comuni la nunti si nu vroiam sa ma imbrac cu aceeasi rochie :P
Anul asta e mai "usor"...avem momentan un botez si 3 nunti si sunt cate una pe luna, incepand de acum din iunie :)
Si cum timpul trece repede :D am inceput sa-mi caut rochii pentru aceste evenimente :)
Si...unde puteam sa caut daca nu in Magazinul online Fashion Queen :) unde gasesti pe langa minunatele rochiile potrivite pentru orice eveniment, si sandale potrivite, poseta perfecta, bijuterii, cu alte cuvinte tot :)
O sa va arat doar cateva rochii si sandale, care mi-au facut cu ochiul :D


 Eiiii? Ce ziceti? Se potrivesc pentru evenimentele mele? :D



Comentarii

  1. ana maria birladeanu12/6/12 9:27 p.m.

    ui da ai treaba cu nutile,sincer eu cred ca tinuta 3,adik rochia e mai de ...nu ept ocazie,dar acum se parta orice si ti-ar sta bine,:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru botez merge :D ca la botez niciodata nu m-am gatit foarte mult :) adica nu ca la nunta :*

      Ștergere
  2. cred ca ti-ar sta super in toate....stiu cum este cu nuntile multe...eu vara asta incepand din 18 august pana pe 22 septembrie am in fiecare sambata iar pe 1 sept am 3.asta este..imi vine si mie randul la anul si trebuie sa ma duc..sa ne arati ce ti-ai cumparat da? si ai dreptate nu7 te poti duce cu aceasi rochita la 2 nunti..poate doar asa sa zici una in iunie alta in septembrie..pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, m-am dus cu o rochie la maxim 2 nunti si ladistanta intre ele...

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase toate!Mai ales sandalutele cu trandafirasii roz sunt dragalase tare:):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte multe pe site-ul lor care sunt superbe! Dar v-am aratat doar cateva ca sa nu va umplu pagina de poze :)) Astea mi s-ar potrivi pentru evenimentele pe care le am in lunile urmatoare :D

      Ștergere
  4. Stefania Petcu13/6/12 10:45 a.m.

    Mie imi plac toate!toate sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragute dar cel mai mult imi plac sandalele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, sunt superbe si sandalele, doar ca la sandale/pantofi eu am o problema :( am piciorul cam lat si-mi gasesc greu de incaltat :((((
      Tot ce-mi place...nu-mi vine :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina