Si azi am primit ceva... :)

Ma bucur tare mult cand sunt zile in care mai primesc cate ceva :D parca imi insenineaza ziua, mai ales ca ultimile zile au fost cu emotii....
Azi am primit un pliculet :D mai exact mi l-a adus sotul meu din posta cand a venit de la servici. 
Prima oara nu mi-am dat seama ce se afla in plic, l-am desfacut repede si cand...am vazut ca era bratara pe care mi-am comandat-o de pe Oasap.com
Nu-i asa ca e superbaaaaa??? Mie imi place la nebunie :D
Este perfecta!!! De mult imi doream genul asta de bratara (cu mai multe bratari intr-una :D)
O puteti vedea si AICI pe negru si roz...eu mi-am ales-o bineinteles pe rozzzzz :D
Fara blitz
Cu blitz

Si asa arata pe lung :)



Cum am ajuns sa-mi comand aceasta bratara de pe Oasap.com? Este simplu. Este o campanie pentru bloggeri cu peste 300 de cititori , iti faci cont, iti trimiti link-ul cu blogul tau, ei il analizeaza si daca este ok iti trimit un voucher intre 20$-40 sau 60$ in functie de nr de cititori, eu am primit 20$ pentru ca sunt inca micuta :P
Cine nu s-a inscris , cred ca inca se mai poate :)
Bratara a costat 21$ si o puteti cumpara de AICI
Mentionez ca transportul este gratuit, asta in cazul in care...poate o sa vi se para unele articole mai scumpute...e pentru ca e inclus transportul :D
A fost prima experienta cu o comanda din afara dar nu va fi si ultima :) si sa va mai zic ca am dat comanda pe 5 iunie si azi pe 14 iunie am primit-o, zic eu foarte repede :)
Voi v-ati cumparat ceva de pe acest site?




Comentarii

  1. Fff draguta! sa o porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ana maria birladeanu14/6/12 8:31 p.m.

    ce frumoasa e?am o nelamurire ,au lasat-o in custia postala,sau de la posta romana a adus-o sotul?e genul de bratara care imi palace si mie:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bratara a venit in plic special (cu bule de aer) si la adus postarita si l-a gasit sotul meu in cutia postala :D, daca era mai vluminos probabil venea prin aviz postal :D

      Ștergere
  3. Să o porţi cu plăcere! Este tare frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! FaraMiere tu te-ai inscris pe Oasap.com?

      Ștergere
    2. Nuuuuu :D deşi am tot văzut pe bloguri, dar nu ştiu care-i treaba cu ei...mai exact :P

      Ștergere
    3. Alt avantaj mai au? Ca să ştiu dacă să îmi fac cont sau nu :D

      Ștergere
    4. Este o campanie pentru blogari si iti faci cont, pui bannerul lor pe blogul tau, le trimiti blogul, ei il analizeaza si in functie de nr de cititori iti trimit un voucher intre 20-60$ Eu am primit 20$ pt ca sunt micuta :P Transportul este gratuit.
      Si cam atat, au multe lucruri dragute, dar sunt un pic cam scumpute ca este si transportul inclus si stii ca transportul e foarte scump :D Au si niste rochii frumoase si ok la pret, dar mi-a fost teama sa-mi comand ca majoritatea sunt one size si nu stiu...
      Cam asta e avantajul :P isi fac si ei putina reclama :))

      Ștergere
    5. Interesant :D
      O să îi ţin minte :P şi cine ştie :-" ... poate fac iar cumpărături

      Ștergere
    6. Daca ai peste 300 de followers iti trimit o invitatie :P

      Ștergere
  4. e superba ,sa o porti cu placere,sper sa imi vina si mie gentuta pana plec din tara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Abia astept sa-ti vad si tie poseta :D

      Ștergere
  5. Daca al tau e micut la 20.000 de vizualizari,al meu la 2000 cum e?uff.O sa icnerc si eu sa ma inscriu.
    Bratara e foarte frumoasa!
    Sa o porti sanatoasa si sanatate si micutei tale,sa ii treaca bubitele cat mai repede:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! >:D<
      Din cate am inteles trebuie sa ai cel putin 300 de cititori (persoane interesate), nu cred ca conteaza nr afisarilor... :)
      Poti incerca ;) Pupici :*

      Ștergere
  6. wow ce frumi e bratara,sa o porti cu placere baby Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi doream de mult o astfel de bratara :D

      Ștergere
  8. taree draguta , sa o porti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar este superba bratara! Sa o porti sanatoasa scumpa!:* Cat despre campanie mi se pare cam discriminatoare, din cate am inteles se i-au in considerare doar abonatii prin GFC, iar fetele care nu sunt pe blogspot nu mai au asa ceva. :p Pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, dar eu zic ca poti sa incerci, s-ar putea sa mearga si daca nu ai pe blogspot...vrei sa-ti trimit o invitatie? :P

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina