Curierul vine cu protectia solara!

Hello,
Tocmai ce a venit Fan curierul cu o minunatie de pachet de la Cosmetic Plant si anume cu produsele pentru protectie solara pe care le-am castigat la concursul organizat pe pagina lor de Facebook, leapsa atat pentru bloggerite cat si pentru persoanele fara blog.
Concursul a fost unul foarte frumos, trebuia sa scriem un articol despre vacanta cu mult soare si eu chiar apucasem sa scriu postarea cu vacanta printesei mele la Mamaia si atunci i-am dat leapsa cu aceasta postare Biancai , care a scris si ea la randul ei o postare cu vacanta ei cu mult soare :)
Apoi recunosc ca am fost si norocoasa, pentru ca se tragea la sorti din toate "vacantele cu mult soare" :D
Eiii...si am primit niste minunatii, care au venit la fix pentru ca mai aveam doar jumatate din crema cu protectie pentru copii si eu imi luasem doar ulei de plaja, deci o crema imi lipsea :P 
Am primit:
  1. Emulsie pentru plaja rezistenta la apa pentru copii - UVA 50 - pe care o gasiti AICI
  2. Emulsie pentru accelerarea bronzarii - UVA 10 - pe care o gasiti AICI
  3. Emulsie dupa plaja - pe care o gasiti AICI
Printesa mea nu a mai avut rabdare pana la plaja si a si inceput sa se joace cu ea...bineinteles mai intai o testeaza cu gurita :)))) Da....a zis ca e destul de rezistenta si ca abia asteapta sa mearga la plaja maine cu mami si cu tati si sa o dea mami cu aceasta crema protectoare :X

 Bineinteles ca vor urma si review-uri la ele ca sa va faceti o parere despre ele, dar eu stiu ca sunt bune pentru ca nu e prima oara cand folosesc emulsiile/cremele pentru plaja de la Cosmetic Plant
Voi folositi produsele pentru protectia solara de la Cosmetic Plant? Cum vi se par?
Pupici :*



Comentarii

  1. yupi.ma bucur pentru tine..super produsel...vreau si eu:)) ma bucur ca te-am putut ajuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpa! Pacat ca nu ai avut noroc si tu :( dar cred ca vor mai organiza concursuri cei de la Cosmetic plant, Trebuie doar sa stam cu ochii pe ei :))))
      Pupici :*

      Ștergere
  2. Nu cred ca le-am folosit pe cele de la Cosmetic Plant, insa nu ma expun la soare niciodata fara protectie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina