Particip la bookcrossing

Dupa cum stiti imi place sa citesc, bineinteles in limita timpului, desi mi-ar placea sa am mai mult timp pentru citit, dar asta e...
Acum Particip la Bookcrossing "Sotia calatorului in timp" organizat de Ciudatica :)



Din pacate nu am mai putut pune poza in sidebar, nu-mi mai permite blogul sa pun poze in sidebar :((( bine macar ca pot sa pun in postarile pe care le fac.
In speranta ca-mi va fi acceptata inscrierea, sper sa fiu si norocoasa si sa primesc cartea, sa o citesc si apoi sa organizez si eu bookcrossingul :D
Pupici :*

Comentarii

  1. nu am citit-o dar am auzit de ea...succes !

    RăspundețiȘtergere
  2. Obisnuiam si eu sa citesc, dar acum nu imi mai permite timoul :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca nici mie nu-mi mai permite timpul, dar de exemplu mi-am impus ca macar o zi pe saptamana sa nu intru pe net si sa stau sa citesc, sa stau numai cu familia, sa merg la plaja, etc :D

      Ștergere
  3. Bafta! Si eu ador sa citesc. Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina