Prima vacanta a printesei mele la Mamaia

Hello,
Iata ca am revenit si din vacanta pe care am petrecut-o cu printesa mea si cu sora mea la Mamaia.
A fost prima vacanta a printesei mele si pentru ca Mamaia e foarte aproape de noi am avut curaj sa merg cu ea, pentru ca ...ma rog...in caz ca nu m-as fi descurcat si nu i-ar fi placut ne-am fi intors repede acasa :D
Dar se pare ca printesei mele ii place la Mamaia :))))
Cred ca multe dintre voi stiti de ce am facut aceasta vacanta la Mamaia....avand in vedere ca noi totusi stam in Mangalia...deci tot la mare :))))
Eh...pentru cine nu stie...am castigat un sejur de 5 nopti cu demipensiune la Hotel Tomis din Mamaia, in cadrul concursului organizat pe pagina de Facebook a Agentiei EximTur si acesta era marele premiu :)
Sincer va spun ca nu participasem la concurs pentru acest sejur...totusi eram de la mare, participasem pentru premiile zilnice pe care le acordau prin tragere la sorti, si anume creme pentru protectia solara, dar se pare ca nu am fost norocoasa la ele ci la marele premiu :))
Prima oara am intrebat daca nu exista posibilitatea sa-l transfer unor prieteni din tara si sa vina ei la mare, dar conform regulamentului concursului premiul nu se putea transfera.
Si atunci...cum sotul meu nu mai putea sa-si ia concediu, m-am gandit ca ar fi pacat sa renunt la premiu si am sunat-o pe sora mea sa vad daca vrea sa mearga in vacanta cu mine si printesa :D plus ca sora mea fusese doar o singura data la Mamaia si atunci tot cu mine :) am scos-o sa-i fac cinste si sa vada si ea Mamaia ca nu fusese niciodata...si de atunci nu a mai fost si m-am gandit ca e o oportunitate pentru ea sa aiba si ea o vacanta, mai ales ca nu mai plecase de foarte mult timp pe nicaieri...asa ca nu impart cu ea numai produsele din campania Ivatherm ci si vacanta :)
Va dati seama ca a fost foarte incantata cand a auzit si asa a ramas, sa mergem impreuna in aceasta vacanta.
Cei de la EximTur au dat dovada de profesionalism, totul a fost ok, am primit voucherul pe email si cand am ajuns la hotel totul era in regula :)
Vreau sa va spun ca recomand cu cea mai mare caldura Hotelul Tomis din Mamaia!!! Este de 3 Stele si arata foarte, foarte bine, totul este nou si curat, serviciile de calitate si personalul foarte, foarte dragut!!!
Si este ideal pentru a merge cu familia in vacanta, au si o terasa foarte frumoasa, spatiu de joaca pentru copii, plus ca au si plaja lor amenajata cu seslonguri si umbrele.
Per total ne-a placut foarte mult in aceasta vacanta, in fiecare zi ne trezeam de dimineata, luam micul dejun, apoi mergeam la plaja pana pe la 11.00 apoi mai stateam in camera putin, pentru ca fata dormea, luam pe terasa pranzul, mergeam la plimbare prin Mamaia, apoi iar la plaja si tot asa :D
Si acum va las cu cateva poze si un filmulet cu printesa cum se joaca la mal in nisip si apa (care sper sa mearga :D)
Puuuupppp
In cadrul acestei postari despre vacanta noastra o provoc pe Mantescu Bianca cu blogul De la Bianca..., sa ne povesteasca despre o vacanta cu mult soare :D