Arhivă blog

vineri, 3 august 2012

Azi doi curieri mi-au adus doua premii :D

Hello
In dupa-amiaza asta m-au cautat 2 curieri ca sa-mi aduca, cartile pe care le-am castigat in ultimul timp :)
Pe aceasta cale le multumesc organizatoarelor pentru premiu :*
Sa va arat si ce am primit :)
Primul curier mi-a adus cartea "Se numea Sarah" pe care mi-am dorit sa o citesc si mi-am ales-o de pe libraria online Libris in urma concursului pe care l-am castigat pe blogul Blue Roses.
Multumesc frumos Cristina :* si Libris, bineinteles :D

Si al doilea curier mi-a adus cartea "Parfumul Iubirii" pe care am castigat-o pe blogul Faramiere si care a fost foarte draguta si prompta si mi-a si trimis-o si ce sa va mai zic ca mi-a trimis-o prin curier si ea a suportat si cheltuiala cu cartea si cu curierul :X ceea ce-mi demonstreaza ca e o persoana cu suflet mare (desi imi dadusem seama de asta de mult timp :D, sincer nu e nevoie sa castigi ceva de la ea ca sa-ti dai seama de chestia asta :X)
Multumesc frumos Catalina, esti o draguta :*

Abia astept sa le citesc, asa ca daca ma vedeti mai rar pe internet...stiti ce fac :D si bineinteles ca vor urma recenzii si la acestea :X
Pupici :* :* :*

23 de comentarii:

  1. Foarte frumos lectura placuta iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  2. ana maria birladeanu3/8/12 9:19 p.m.

    lectura placuta,da,nu e nevoie sa castigi la cata ca sa i-ti dai seama ce draguta este :*
    si tu bineinteles :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă faceţi să roşesc :P :*

      Ștergere
    2. Noi spunem doar adevarul :*

      Ștergere
    3. ana maria birladeanu4/8/12 2:47 a.m.

      exact,mai usor cu modestia catalina,nu e cazul :P
      :*

      Ștergere
    4. :)) :* vă pupăcesc pe amândouă

      Ștergere
  3. Astept o recenzie la cartea" Se numea Sarah" te rog:d
    Si uite ca am comentat si dupa noul blog:))
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D
      De cum o sa termin de citit o sa incerc sa-i fac o recenzie :D

      Ștergere
    2. Şi eu aştept cu nerăbdare recenzia ta

      Ștergere
    3. Dupa ce o citesc, poate o transform in carte calatoare pe la cateva prietene dragi :X
      ;)

      Ștergere
    4. ana maria birladeanu4/8/12 2:45 a.m.

      ce-mi vad ochii?,hmmm vezi ca ramane scris aici:D

      Ștergere
  4. O sa ai o vacanta presarata de o lectura super!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap :D dar nu pot sa o numesc vacanta :P ci mai degraba mici "evadari" in cursul zilelor cand mai doarme printesa mea :))

      Ștergere
  5. foarte frumos - nu mai ai timp de plictisela elena .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dap :D Ehhh nu aveam nici inainte timp de plictiseala :))) Nu ma lasa printesa sa ma plictisesc :P
      Pupici :*

      Ștergere
  6. Felicitari, Elena! Lectura placuta! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stefania Petcu4/8/12 10:10 a.m.

    Lectura placuta!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Am citit acum ceva cartea Se numea Sarah,este superba si plina de incarcaturi emotionale:).Am terminat o n ateva ore.Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. lectura placuta mami:* si week-end linistit :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Lecutura placuta.Se numea Sarah este o carte foarte buna.mie una mi-a placut mult de tot.am citit-o online dar o sa o cumpar candva

    RăspundețiȘtergere

Translate