Arhivă blog

miercuri, 22 august 2012

Nunti , botezuri, cumetrii :)) - OOTD

Dragele mele,
Asa cum va spuneam pe facebook, am avut parte de niste zile foarte aglomerate in weekend, apoi nu m-am simtit chiar foarte bine si uite ca au trecut cateva zile fara sa scriu pe blog...offf...da timpul trece atat de repede...parca nu mai reusesc sa tin pasul cu el :)))
Desi au trecut cateva zile m-am gandit sa va arat rochia cu care am fost imbracata, e cea care mi-am cumparat-o din Bucuresti si v-am zis eu ca ma imbrac cu ea la o nunta :P
Pozele nu sunt minunate pentru ca sunt facute cu telefonul si nu se vad foarte bine...dar aveam aparatul la tatal meu si nu am mai fost pana la el ca sa-l luam :(
Este o rochie foarte lejera, si m-am simtit foarte bine in ea, desi acum...cand m-am uitat mai bine am avut impresia ca ma facea cam grasunica :))) ehhh asta e :P
Cu ocazia asta imi vedeti si noua tunsoare :))) nu este diferenta foarte mare...mi-am facut un bretonel si mi-am luat din lungime cam 10-15 cm :P





Mi-am facut si unghiutele la asorte' :P


Sper sa va placa rochita :P mie chiar imi place pentru ca este foarte lejera si o voi mai purta cu siguranta si cu alte ocazii, pentru ca nu este neaparat o rochie pentru nunti...
Mai am o nunta pe 8 septembrie, dar la aceea vreau sa ma imbrac cu alta rochie :))) sa vad cu care :P
Pupici :* si astept parerile voastre si puteti sa fiti si critice, dar putin mai blande, va rog :)))) inca ma chinui sa mai slabesc putin doar ca nu prea imi iese :(
Am purtat:
Rochie Atmosphere
Sandale Leonardo
Ceas Fossil
Cercei argint
Pe unghiute oja Flormar

30 de comentarii:

  1. Esti o frumoasa.Imi place cum ai fost imbracata si tunsoarea te prinde foarte bine.Bravo.Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta! Si am remarcat manichiura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, hi :P M-am gandit sa fiu in ton cu rochia :D

      Ștergere
  3. foarta draguta rochia,o ador,iti venea super:)

    RăspundețiȘtergere
  4. esti o frumusica......iti sta super si cu rochita si cu tunsoarea..si nu te face deloc grasunica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Acum uitandu-ma in poze mi se pare ca in fata ma facea putin dar probabil pentru ca e genul de rochie lejera :D

      Ștergere
  5. Rochita e frumoasa si s-a asezat super pe tine ! Sa stii ca nu te-a facut grasunica, cum ai zis tu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Asa mi s-a parut acum cand m-am uitat in poze...cand am imbracat-o nu mi s-a parut :P imi placea cum imi sta :D

      Ștergere
  6. Iti sta foarte bine noua tunsoare,si rochita este suberba!

    RăspundețiȘtergere
  7. veronica picioroaga23/8/12 12:24 p.m.

    aaa..ce faina postarea! imi place rochita, ceasul. atitudinea..tot! bravo! esti ce amai tare la nunti, botezuri.etc :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Eiii nu sunt cea mai tare :)) :P
      Vreau sa-ti spun ca era o masa numai cu fete singurele si toate, una mai frumoasa ca cealalta si aratau superb! Tinerele de 20 de ani :P Vreau sa spun ca toti burlacii roiau pe la masa lor :)))))

      Ștergere
  8. nu esti grasunica deloc draga mea...imi place mult cum arati:) esti o mamica frumoasa si tanara :*
    noul look te avantajeaza:)

    cat despre vestimentatie ce sa spun? sti mereu ce te avantajeaza si toata garderoba ta este superba

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Ehe, arati superb in aceasta rochita, nu te face deloc plinuta:D pupici draguta:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa tinuta. Felicitari pentru alegerea ei. Ai fost foarte sexi si frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu esti plinuta deloc si imi place coafura :X :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Esti o scumpa si imi place foarte mult cum iti vine rochita! Nu inteleg ce nu-ti place tie :( Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi place rochia, dar cand m-am uitat la poze mi s-a parut ca ma facea cam plinuta... :P Cand am imbracat-o nu mi s-a parut :D Cred ca sunt de vina si pozele ca sunt facute cu telefonul si nu sunt prea clare... :))) Asta asa ca sa dau vina pe telefon =))))

      Ștergere

Translate