O zi petrecuta in familie si cufundata in lectura

Ce mai faceti dragele mele?
Ieri a fost ziua mea in care iau o mica pauza de la internet :D (am intrat foarte putin) si asta pentru ca asa mi-am propus ca macar o zi pe saptamana sa nu stau prea mult pe net ci sa fac alte lucruri care-mi sunt dragi si care-mi plac :)
Asa ca ieri am stat aproape toata ziua si am citit, pentru ca incepusem sambata Chemarea Ingerului si apucasem sa citesc pe drum spre Bucuresti cam o treime din ea si eram tare curioasa ce se mai intampla (dar abia ieri am avut timp sa citesc) asa ca am reluat lectura acestei carti minunate :)
Dupa ce am mai citit inca vreo 100 de pagini, nu-mi mai venea sa o las din mana dar am hotarat sa iesim putin la plimbare si la un suc impreuna cu niste prieteni si cu printesa bineinteles :X
Aici ne pregateam sa plecam :D il asteptam pe tati sa ne aduca caruciorul :P

Ei, da...la 9 lunite ale noastre stam in picioruse foarte bine, ba chiar stam si fara sa ne sprijinim de ceva dar doar pentru cateva zeci de secunde :P si ne place sa mergem in picioruse daca ne tine mami si tati de manute :D
In curand o sa o vedeti alergand de la mami la tati :))))
Si daca tot am iesit la plimbare...am profitat si m-am oprit si pe la un chiosc de ziare pentru a-mi cumpara Libertatea pentru femei cu cartea Varstele Dragostei de Danielle Steel, am citit despre ea la Faramiere si mi-a placut ce am citit asa ca am zis ca trebuie sa o citesc si eu :)
O parte din cartile pe care le mai cumpar (pentru ca am acasa foarte multe) numai Faramiere este "vinovata" (glumesc) pentru citesc la ea pe blog despre ele, imi plac si vreau sa le citesc si eu :P si mi le cumpar :)))
Cred ca toata lumea o cunoaste pe Faramiere, eu o citesc cu drag si imi este foarte , foarte draga :)
Plus ca azi am aflat ca am castigat la concursul organizat de Faramiere si voi putea sa citesc cartea Parfumul Iubirii de Nora Roberts si am mai castigat la concursul Bookcrossing de pe blogul Ciudatica, cartea Sotia calatorului in timp de Audrey Niffenegger pe care dupa ce o voi citi, voi organiza si eu concursul ca s-o dau mai departe asa ca stati pe aproape :)
Cu alte cuvinte, am cateva carti pe care sa le citesc, plus ca eu mi-am cumparat toata colectia (verde) de 100 de carti de la Adevarul si pe care nu am reusit sa le citesc pe toate :P
Avand atatea carti pe care imi doresc sa le citesc, aseara cand am venit de la plimbare ( pe la ora 22.00) fetita a adormit si m-am apucat iar de citit...si am stat pana la ora 2.00 noaptea ca sa termin cartea Chemarea Ingerului :X
Nu mai puteam sa o las din mana asa ca am preferat sa stau sa o termin, desi mi se inchideau ochii de oboseala :)))
Cartea este superba, o recomand tuturor, o sa urmeze si o recenzie :D
Acum va pupacesc si va doresc o zi frumoasa tuturor!
:* :* :*

Comentarii

  1. Am terminat şi eu Chemarea îngerului. Tocmai vroiam să scriu despre ea. Momentan am în cap o varză (în sensul bun) pentru că îmi vin în acelaşi timp mai multe fraze sau scene din carte :)) . Mă bucur că a avut acel final. La un moment dat îmi era teamă că autorul nu o să îmi facă pe plac cu privire la Jonathan şi Madeline :P .

    Cât despre parfumul iubirii, am luat şi celelalte trei cărţi din cvartetul mireselor :)) . Am zis să fiu la curent :D


    Doamne! Ce repede trece timpul! 9 luni deja? Să crească mare, frumoasă şi sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am bucurat tare mult de final :D Ti-ai facut si tu stocul mare de carti :X ai ce sa citesti zilele astea :)
      Daaaa a trecut foarte repede timpul :) acusi face anisorul :X

      Ștergere
  2. Si eu trebuie sa imi iau o perioada pt mine..pt citit..chiar e momentul si in plus imi este f dor...S-a facut mare buburuza! si micuta mea creste...are deja 1 an si 8 luni( doamne cand a trecut timpul?)

    Te pupacesc si mai astept recomandari in materie de carti..mi-am notat..

    acum mi-am cumparat ”Numele trandafirului” si de-abia astept sa o citesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E important sa mai avem si noi timp pentru lucrurile care ne fac placere :D
      Asa e... trece repede timpul...si eu parca ieri am nascut-o si acum are deja 9 luni :)
      Lectura placuta si tie :*

      Ștergere
  3. Ma bucur ca ti-a placut "Chemarea ingerului" si lectura placuta in continuare - Sper sa-ti placa "nevasta" si profit de ocazie sa te anunt ca azi va pleca spre tine premiul de la Libris, poate ajunge saptamana aceasta.
    Lecturi placute in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catalina Sora2/8/12 8:12 p.m.

      Sotia calatorului in timp o sa o caut si eu.Buburuza ta este o scumpa care creste pe zi ce trece, o minune de copil.Multi pupici la amandoua

      Ștergere
    2. Super Cristina! Abia astept sa primesc si cartea de la Libris. Pentru cine nu stie mi-am ales cartea "Se numea Sarah" pe care abia astept sa o citesc :D
      Sper sa-mi placa si "nevasta" :)) Oricum vor urma recenzii la toate :) sper sa am timp :P

      Ștergere
  4. scumpa de ea...e atat de frumoasa printesa ta...doar are cu cine semana :*:*:*
    cat despre citit imi place si mie, insa credema ca nu am timp mai deloc:(
    pupici si o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si tu ai un printisor superb :X

      Ștergere
  5. Sa stii ca faci foarte bine ca ai luat aceasta decizie scumpa mea! Viata noastra nu trebuie sa se rezume doar la internet:p Si mie mi-e foarte draga Catalina (fara (cu) miere), si tu imi esti draga si muuuulte dintre fetele care bantuie online (nu doar blogarite) :D Multi pupicei draga mea!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca sunt printre persoanele tale dragi si cred ca avem mult e persoane dragi in comun :) ma refer la fetele cu care vorbesc aproape zilnic :D

      Ștergere
  6. M.am mutat in casa noua si te.as ruga sa ma adaugi in lista ta de blogarite si daca ai placerea sa te abonezi si prin GFC. Ne vedem acolo
    Mersii:*:*

    http://mmmmmmsm.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata am notat :) Imediat actualizez lista :D

      Ștergere
  7. Elena, e o scumpa printesa ta! Ii doresc sanatate si sa aiba noroc in viata! Faci foarte bine ca iti gasesti timp pentru citit. Si mie imi place foarte mult sa citesc. Cum sa n-o stim pe Catalina?! :) E o scumpa! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place mult sa citesc dar acum o fac ''pe furate''.
    Profit cand pleaca tati cu fetele afara, cand doarme galusca si trebuie sa stau langa ea sau noaptea.
    Printesa ta este o dulce, sa dea Domnul sa fie toata viata fericita si iubita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fet Sima!
      Si eu citesc " pe furate" si mai mult noaptea :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina