Review - Apa Termala IWOSTIN - Farmacia Atena

Buna fetelor,
Azi vreau sa va vorbesc despre Apa Termala IWOSTIN pe care am primit-o spre testare din partea Farmaciei Atena

Voi stiti ca eu folosesc zilnic apa termala, atat dimineata cat si seara si acum in perioada verii am folosit-o si in timpul zilei ca sa ma racoresc si sa-mi hidratez tenul.
Nu mai spun cat de indicata e sa o folosesti dupa expunerea la soare si cum calmeaza arsurile solare.
Cel putin eu asa m-am obisnuit si parca daca nu ma dau o zi cu apa termala simt ca lipseste ceva... lipseste un plus in hidratarea pe care o da apa termala :D
Si printesa mea se bucura de proprietatile apei termale, avand in vedere ca ea are o piele sensibila si de multe ori la gurita ii apar mici iritatii din cauza salivei sau a mancarii cu care se murdareste cand papam, si desi o sterg imediat de multe ori apar aceste bubite.
De aceea folosesc si pentru ea destul de des apa termala si iritatia ii dispare imediat :)
Pe piata exista cateva brande-uri care imbuteliaza apa termala, asa ca aveti de unde alege :)
Sincer cred ca singura diferenta intre apele termale sunt izvoarele de unde sunt preluate si imbuteliate si pretul.... :P
In rest consider ca actiunea este aceeasi la toate, adica eu m-am inteles bine cu toate cele care le-am incercat pana acum si au fost 3 la numar :)
De la Iwostin o am pe cea in varianta de 150 ml si pe care o gasiti sa o achizitionati de AICI la un pret de 19 lei
In Farmacia Atena o gasiti in varianta de 50 ml, 150 ml si 250 ml la preturi foarte accesibile, avand in vedere ca o apa termala iti ajunge detul de mult timp pentru ca nu este necesar sa pulverizezi prea mult produs.

Ce spune producatorul:

Actiunea terapeutica a apei termale rezulta sin continutul de :
  • Siliciu, element care are un efect asupra elasticitatii si imunitatii pielii
  • Ioni de calciu si acid boric, care au actiune astringenta si antiinflamatoare
Apa termala Iwostin:
  • Diminueaza pruritul si iritatiile pielii;
  • Are proprietati tonifiante;
  • Asigura senzatia de confort pielii sensibile;
  • Folosita dupa efort fizic sau trezire, invioreaza;
  • Curata si improspateaza pielea.


Voi folositi apa termala?  Cum vi se pare?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina