Review - Ceai pentru baita Bebicina - Vegis.ro

Hello,
Azi va fi in plin plan printesa mea :X pentru ca review-ul este despre un produs dedicat ei :)
Este vorba despre Ceaiul pentru baita Bebicina pe care l-am primit de ceva timp de la colaboratorul meu drag Vegis.ro , printre multe alte bunatati.
 Ce spune producatorul:
Acest ceai se poate folosi atat pentru o baita relaxanta pentru bebelus, cat si de baut ca ceai inainte de culcare pentru un somn mai linistit.
Este din plante si este foarte bun pentru bebelusi.
Sincer la baita cred ca l-am folosit cam de 2 ori, in rest i l-am dat sa bea ca ceai, seara.
Desi printesa mea nu bea foarte mult ceai, pe acesta l-a acceptat si l-a baut destul de usor, insa nu pot sa spun ca am vazut vreo schimbare in comportamentul ei...gen sa nu se mai trezeasca noaptea...ehhh :)))) vise.... :P dar fiind din plante, consider ca este important ca un bebelus sa concume si ceai pentru a se hidrata, asta pe langa apa :)
Pentru baita am folosit 5 pliculete in 500 ml de apa clocotita, am lasat la infuzat 15 minute si am adaugat ceaiul in apa pentru baita printesei :D

 Pozele sunt facute luna trecuta :D acum printesa nu mai sta in scaunel, ii place sa stea singurica in fundulet :)
Bineinteles la fiecare baita ea e foarte ocupata cu ratustele ei :))))


Ceaiul il gasiti pe Vegis .ro la sectiunea Ceaiuri, asta pe langa multitudinea de ceaiuri utile si sanatoase pentru noi toti.
Pentru ca noi am terminat Ceaiul pentru baita Bebicina si acum nu l-am vazut pe stoc, va trebui sa cumparam altul si sa vedem pe care-l luam :D
Cand va fi din nou pe stoc Ceaiul pentru baita Bebicina il veti putea achizitiona de AICI si la un pret de 4,15 lei
Voi ce ceaiuri ii dati bebelusului vostru? Dar pentru voi ce ceai va face cu ochiul de pe Vegis.ro?
Pupici :*

Comentarii

  1. Maria mea nu bea ceaiuri deloc...nu a baut niciodata...Dar as fii tentata sa i-l pun in baita..

    Vei vedea ca pe parcurs v-a ajunge la performanta de a dormi toata noaptea..la noi s-a intamplat minunea dupa ce am intarcat-o..de atunci noptile noastre sunt mai linistite! Ceea ce va dorim si voua! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai fost o norocoasa cu dormitul noaptea... Nici eu nu o mai alaptez, dar tot se trezeste macar o data peste noapte :(
      Ce-i drept cand o alaptam mi se trezea de 4 ori pe noapte :)))

      Ștergere
  2. Hihi sunt invidioasa pe printesa ta..trebuie sa-mi pun si eu ratustele in actiune!:D Mi se pare o idee foarte buna un copil sa consume si anumite ceaiuri :) pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce scumpa poate fi Sara....pupici dulci

    Dovlecel nu prea mai bea ceiut de cand era micut....ii fac cateodata cand il apuca dorul de el ca mai cere :)) dar altfel nu prea il incanta :)
    sincer m`ai facut curioasa si am sa il iau si eu luna viitoare :) poate macar la baie sa`i faca bine daca de baut mai rar :D

    pupici dulci mami :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu cum e Mirela. Nici a mea nu bea foarte mult ceai, ea prefera apa :D dar pe acesta l-am folosit si la baita si a si baut, dar nu in fiecare zi... Acum s-a terminat si vreau sa mai cumpar, dar mai incercam si alte variante, tot pe Vegis am vazut multe :))

      Ștergere
  4. ce dulce este prientesa ta...asa frumos sta la baitza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Daaa este o cumintica la baita :) Ii place, ar sta numai in apa. Si la plaja cand am fost tot numai in apa vroia :)) Acum pe vara i-am facut direct in cada mare si cu dusul ca e cald... la toamna revenim la cadita :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina